Hlavní navigace

Televize Nova potvrdila svou pozici i na přelomu roku

[Tisková zpráva] Svou pozici nejsledovanější domácí televize potvrdila TV Nova i na přelomu roku. Obrovskou diváckou pozornost si získala klasická pohádka Mrazík, nejsledovanějšími pořady posledního večera roku 2010 se staly Silvestrovské Televizní noviny a silvestrovský speciál seriálu Ordinace v růžové zahradě 2. Na Nový rok zaznamenala největší úspěch komedie S tebou mě baví svět.

Sdílet

Praha, 3. ledna 2011 – I během svátečních dní na přelomu roku 2010 a 2011 potvrdila televize Nova svou pozici nejsledovanější domácí televize v České republice. Tradičně vysokou diváckou pozornost vzbudila klasická ruská pohádka Mrazík, vysílaná ve čtvrtek 30. prosince 2010 od 20 hodin. V cílové skupině dospělých 15–54 dosáhla podílu na sledovanosti 47,06 %, v cílové skupině dospělých 15+ si ji nenechalo ujít 1 666 tisíc diváků u obrazovek.

Bezkonkurenčně nejúspěšnějším pořadem posledního večera roku 2010 se staly Silvestrovské Televizní noviny, které v cílové skupině dospělých 15+ sledovalo 2 158 tisíc diváků u obrazovek. Diváckou pozornost vzbudil ve skupině dospělých 15–54 i původní pořad televize Nova Mejdan roku z obýváku, vysílaný 31. prosince od 20 hodin. Jeho součástí se stal mimo jiné silvestrovský speciál seriálu Ordinace v růžové zahradě 2, který v cílové skupině dospělých 15–54 dosáhl share 42,82 %.

I na Nový rok zůstala televize Nova nejsledovanějším českým kanálem – v hlavním vysílacím čase (19:00 – 23:00) si v cílové skupině dospělých 15+ nenechalo její program ujít 37,88 % diváků u obrazovek. Hlavní zpravodajskou relaci Televizní noviny sledovalo 59,75 % diváků ve věku 15–54 let, v cílové skupině dospělých 15+ vidělo novoroční zpravodajství 2 772 tisíc diváků u televize.

Nejsledovanějším hraným pořadem dne se stala populární komedie století režisérky Marie Poledňákové S tebou mě baví svět, která dosáhla v cílové skupině dospělých 15–54 podílu na divácích 39,98 % a u dospělých 15+ ji sledovalo 1 719 tisíc diváků. Největší pozornost vzbudila u mladých žen 15–24 (share 48,55 %).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).