„K osamostatnění sekce došlo zejména proto, že prodej šperků i hodinek na internetu oproti předchozím letům výrazně roste. Chceme proto nabídnout prodávajícím i kupujícím větší prostor k obchodování,“ říká Lenka Hanušová, tisková mluvčí nákupní galerie Aukro.cz, a dodává: „Kromě toho, že prodej šperků, hodinek a ostatních doplňků dlouhodobě roste, je evidentní také další trend – mezi nakupujícími roste zájem o dražší a luxusnější zboží.“ Na Aukro.cz jsou zastoupeni nejen obchodníci, ale také samotní tvůrci originálních šperků a doplňků, kteří zde pro své výrobky nacházejí zákazníky.
V současné době je nejsilnější podkategorií Bižuterie, dále Šperky a následují Náramkové hodinky. V sekci Bižuterie se nejvíce prodávají náušnice (průměrná cena 74 Kč), náhrdelníky (průměrná cena 97 Kč) a náramky (průměrná cena 112 Kč). Průměrná cena stříbrných šperků je 195 Kč, průměrná ceny zlatých šperků dosahuje přibližně 1600 Kč. „Nejprodávanějším zbožím jsou šperkové kameny, šperky ze stříbra a chirurgické oceli,“ říká Lenka Hanušová. Většina položek je vystavena s uvedením pevné ceny, tedy ve formátu Kup teď.
Nejdražším nabízeným předmětem jsou v současné době luxusní hodinky Versace za 26 999 Kč, největší zájem je o dámské hodinky Adidas za 249 Kč a o řetízek a náušnice Guess za 255 Kč.