Praha 2. listopadu 2009 – Další posílení zaznamenaly během 44. vysílacího týdne kanály Nova a Nova Cinema, které dohromady dosáhly v cílové skupině D 15–54 průměrného podílu na sledovanosti 54,12 procent. O víkendu svůj podíl v cílové skupině D 15–54 ještě zvýšily – na 57,72 procent.
Mimořádně úspěšnou se stala česká celovečerní komedie Taková normální rodinka, kterou na motivy legendárního seriálu natočil režisér Patrik Hartl. Její televizní premiéru odvysílala TV Nova v sobotu 31. října 2009 v prime time TV Nova, která je jejím koproducentem. V cílové skupině D 15–54 dosáhl snímek podílu na publiku 58,48 %, v cílové skupině D 15+ ho sledovalo 1 925 tisíc diváků. Největší pozornost vzbudil film u divaček v cílové skupině Ž 15–54, v níž dosáhl podílu na sledovanosti 61,96 %.
Úspěšný byl i nedělní díl mezinárodní pěvecké soutěže Česko Slovenská SuperStar, který dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 60,26 % a stal se tak zatím divácky nejúspěšnějším dílem od začátku vysílání této soutěže. V cílové skupině D 15+ ho sledovalo 2 065 tisíc diváků. Největší pozornost vzbudil pořad v cílové skupině Ž 15–24, v níž dosáhl podílu na publiku 82,17 %.
Divácky úspěšná byla i páteční repríza akční komedie Mr. a Mrs. Smith, která dosáhla v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 43,74 %.
Stále více příznivců si získává i filmový kanál Nova Cinema. Mimořádnou diváckou pozornost vzbudil v sobotu 31. října 2009 vpodvečer akční krimiseriál Kobra 11 s podílem na sledovanosti 11,55 % v cílové skupině D 15–54 s příjmem Nova Cinema. Velmi úspěšný byl i thriller Ospalá díra, který dosáhl v cílové skupině D 15–54 s příjmem Nova Cinema podílu na divácích 10,38 %.