„E-mailové kampaně jsou standardním marketingovým nástrojem celé řady firem. Častým nedostatkem je však jejich nekomplexnost, špatné provázání s dalšími aktivitami firem, nekonzistentnost a v neposlední řadě špatné zpracovávání jejich výsledků,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague. „Email Manager řeší veškerou tuto problematiku a přichází s nástroji, které efektivně a přehledně zrealizují komplexní kampaň s ohledem na požadavky firmy.“
Aplikace Email Marketing 2.0 se integruje přímo do systému CRM a plně využívá veškeré jeho možnosti a informační zdroje. Oproti předchozí verzi obsahuje nový editor HTML, který je vestavěný přímo do řešení Pivotal, nové možnosti sledování e-mailů nebo rozšíření možnosti nastavení cílových skupin.
Při využití pro realizaci e-mailových kampaní a zpracovávání jejich výsledků umožňuje Email Manager odeslat e-maily přímo z řešení Pivotal s ohledem na nastavené cílové skupiny a filtry, veškeré e-maily personalizuje, eviduje záznamy o přečtení e-mailů, upozorňuje na jejich nedoručení s uvedením důvodu, připojuje relevantní přílohy a lze ho provázat s webovými stránkami společnosti včetně aktualizace údajů přímo v databázi.