Praha, 22. března 2011 – Ocenění PromaxBDA, přirovnávané ve světě elektronických médií k Oscarům, hodnotí unikátní počiny v oblasti kreativity a efektivnosti reklamních a promo kampaní. Z dílny TV Nova se v letošním ročníku do nominací probojovaly dvě kampaně, a to zaváděcí spot ke startu hudebního kanálu MTV v České republice a na Slovensku a znělka ranního hudebního bloku MTV Budíček.
„Z nominací na Promax Awards máme velkou radost, protože je extrémně složité se v této soutěži prosadit. Zvláště pak, když přicházíte z menšího televizního trhu. V minulosti jsme několik cen Promax získali, takže by bylo fajn v této tradici pokračovat,“ říká Michal Pacina, kreativní ředitel TV Nova.
MTV Image spot .. NOMINACE BEST USE OF AN ORIGINAL MUSIC COMPOSITION IN A PROMO
Zaváděcí spot ke startu hudebního kanálu MTV v České republice a na Slovensku. Ve potu se MTV představuje nejen jako kanál, kde může divák najít hudbu, ale také pořady o životním stylu, adrenalinové sporty, informace o multimediích, zábavu a reality show. Diváci mohli spot vidět i na televizních obrazovkách TV NOVA v listopadu 2009. Jednalo se o první výrobu kreativního oddělení TV NOVA pro hudební kanál MTV.
Koncept: Patrik Kettner, Michal Pacina
Hudba: Patrik Kettner, Marian Balata
MTV BUDÍČEK .. NOMINACE BEST ON-AIR IDENT (IN-HOUSE)
Znělka ranního hudebního bloku výtvarníka Milana Malíka se stylizovanými budíčky-roboty vznikala společně s dalšími znělkami hudebních bloků MTV (MTV Budíček, MTV Chillout Zone, MTV Menu, MTV Urban, MTV Hits, MTV Go!) a jedná se o první znělky programových bloků od českých výtvarníků pro MTV. Tyto znělky se staly přirozenou součástí grafického setu vysílání české a slovenské mutace MTV.
Koncept, grafický návrh: Milan Malík
Hudba: Marian Balata
Supervize: Radovan Černý