Nové nástroje v Pivotal CRM zlepší služby zákazníkům

[Tisková zpráva] Praha, 21. února 2007 – Společnost LLP Prague, poskytovatel komplexních IT řešení a služeb, nabídne v rámci řešení Pivotal CRM nástroje pro správu stížností a zpětné vazby (Complaint and feedback management). Integrace nových funkcí je jedním z výsledků akvizice společnosti Respond Group společností CDC Software, jež je výrobcem řešení Pivotal CRM. LLP Prague je výhradním distributorem tohoto řešení v České republice.

Sdílet

„I když je správa stížností a zpětné vazby důležitým aspektem pro zlepšení péče o zákazníky, většina dostupných řešení CRM ji zatím neobsahuje,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague. „Uživatelům řešení Pivotal obohaceného o tyto nástroje nabídneme výrazně širší možnosti sledování spokojenosti zákazníků, např. pomocí dotazníků nebo různých výzkumů a analýz.“

Řešení společnosti Respond pro správu stížností a zpětné vazby využívá celá řada finančních společností a subjektů státní správy, např. AXA Insurance, Barclays nebo Aegon. Společnost Respond je rovněž, stejně jako CDC Software či LLP Prague certifikovaným gold partnerem Microsoft a příslušné aplikace využívají architektury postavené na platformách Microsoft. Aplikace je možné nasazovat přes internet a dále je s minimálními náklady spravovat přes webový prohlížeč. Řešení je navíc velmi flexibilní a lze ho nastavit podle individuálních potřeb zákazníka.

Funcionalita řešení od Respond Group bude do Pivotal CRM plně zaintegrována od následující verze, jejíž uvedení se plánuje v letošním roce. Tím bude rozšířena znalost zákazníka prostřednictvím systému Pivotal o další významnou oblast.

O řešení Pivotal CRM
Pivotal je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management) určené pro středně velké firmy. Podporuje procesy v oblasti marketingu, obchodu a prodeje a následných služeb zákazníkům z mnoha odvětví (finance a bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví, státní správa, obchod, firmy poskytující služby, energetika, doprava, stavebnictví atd.). Jedná se o ekonomické a přitom velmi flexibilní řešení s rychlou implementací u zákazníka. V poslední verzi 5.9 obsahuje mimo jiné i aplikaci Pivotal Handheld pro přístup z mobilních zařízení BlackBerry®. Celosvětově má Pivotal přes 1800 zákazníků včetně firem jako VISA, KPMG, Sharp Electronics nebo Konica Minolta.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).