„Nová funkcionalita Platební tlačítko přináší našim zákazníkům, kteří využívají elektronické vyúčtování služeb na internetu e-účet, možnost jak bezhotovostně a snadno zaplatit za telekomunikační služby, třeba rovnou z pohodlí svého obývacího pokoje,“ říká Martin Žabka, tiskový mluvčí ČESKÉHO TELECOMU.
Použití Platebního tlačítka je velmi jednoduché a uživatel je po jednom stisknutí přesměrován na ČSOB Elektronické Bankovnictví, kde se standardním způsobem přihlásí. Po přihlášení je zobrazen již vyplněný příkaz k úhradě, který stačí jen potvrdit. Celá transakce nezabere více než minutu. Výši částky k úhradě je možné editovat již na stránkách aplikace e-účet. Standardně je však částka automaticky vyplněna dle aktuální faktury za vyúčtování telekomunikačních služeb.
Zřízení služby a její provoz není nijak zpoplatněn, uživatel platí pouze standardní transakční poplatek ČSOB za použití internetového bankovnictví. Při zavádění nové funkce byl kladen velký důraz na zabezpečení, které je zajištěno pomocí protokolu https://, čímž je zajištěna ochrana odesílaných dat před jejich zneužitím.
Kromě nové funkce Platebního tlačítka nabízí služba e-účet možnost sledovat vyúčtování za telekomunikační služby kdykoli a z jakéhokoli počítače. Zákazník může na internetu sledovat své hovory již v průběhu zúčtovacího období, získat detailní výpis hovorů za poslední 2 zúčtovací období nebo provést grafická srovnání a analýzu dat. Služba e-účet je poskytována všem zákazníkům ČESKÉHO TELECOMU, kteří nevyužívají papírového vyúčtování, zdarma.
Pevnou telefonní linku je možné si objednat na internetových stránkách www.telecom.cz, na bezplatné telefonní lince 800 123 456, ve značkových prodejnách Telepoint a Telepoint Partner a Eurotel.