Hlavní navigace

Novinky na trhu hromadného nakupování v ČR: Slevomat představuje nová strategická partnerství a iniciuje instituci kvality

[Tisková zpráva] Největší hráč na českém trhu hromadného nakupování Slevomat.cz uzavírá nová strategická partnerství. Kupuje minoritní podíl ve slevovém serveru Vykupto.cz, trojce na českém trhu, a navazuje spolupráci se zpravodajským portálem Idnes.cz, pro jehož čtenáře bude připravovat samostatné speciální akce. Vedle toho Slevomat iniciuje vznik instituce, která sjednotí kvalitní firmy na trhu. Jejím cílem bude ochrana zákazníků a dobré pověsti trhu před neseriozními hráči a nekalými praktikami. Slevomat dlouhodobě soustředí svoji pozornost na konsolidaci trhu hromadného nakupování v České republice a kromě toho uvažuje o další expanzi na východní trhy.

Sdílet

„Cílem partnerství s Vykupto.cz je propojit zkušenosti dvou hráčů, kteří operují na českém trhu hromadného nakupování od začátku jeho vzniku. Portál Vykupto.cz bude i nadále fungovat odděleně. Věřím, že naše spolupráce umožní zprostředkovávat ještě lepší slevy zákazníkům a větší úspěšnost spolupracujícím dodavatelům,“ říká Tomáš Čupr, zakladatel Slevomat.cz  

„Očekáváme, že díky tomuto partnerství zajistíme nadstandardní kvalitu služeb jak na straně zákazníků tak dodavatelů. K tomu by nám měla pomoct úzká spolupráce na několika úrovních – marketingové, právní i technologické,“ uvádí Tomáš Bátrla, vlastník serveru Vykupto.cz. 

Spolupráce Slevomatu a Idnes.cz bude spuštěna během listopadu a bude probíhat formou záložky „Sleva dne“ v sekci Ona zpravodajského portálu. Jeho cílem je nabízet zajímavé slevy široké základně potenciálních zákazníků, kteří hromadné nakupování zatím nevyhledávali.   

Vlna konkurence a potřebná  ochrana zákazníka

Již během prvního měsíce spuštění slevových serverů v ČR se prokázala úspěšnost tohoto nákupního modelu. Za sedm měsíců se na českém trhu objevilo přes 80 podobných firem a přicházejí další. Kvalita jednotlivých hráčů se přitom liší a to především v úrovni péče o zákazníky. Objevují se i nekalé praktiky některých firem, ať už na Facebooku (podvodné nabírání fanoušků na své stránky) nebo při kopírování úspěšných slevových nabídek (např. firma nabídne dodavateli, který na Slevomatu prodal několik tisíc voucherů do svého hotelu či restaurace, účast na svém slevovém serveru, aniž by brala v potaz kapacitní možnosti nabídky – na čemž pak mohou tratit zákazníci obou slevových portálů, kteří si nemohou kvůli obsazenosti zakoupenou slevu uplatnit. 

„Mám obavy z toho, že firmy bez dostatečného ekonomického a lidského zázemí začnou svým přístupem odrazovat zákazníky nebo nebudou schopny dostát závazkům svým zákazníků a mohou tak poškozovat hráče, kteří fungují spolehlivě. Zákazníci by se měli mít také na pozoru, pokud svěřují peníze firmám, které nejsou nijak prověřené a existují třeba jen několik dnů. Z těchto důvodů jsem inicioval schůzku zástupců slevových serverů s myšlenkou vytvořit instituci, která by bděla nad dodržování pravidel fair play u svých členů a vytvořila by etickou platformu pro celý trh,“ uvádí Tomáš Čupr a dodává: „Je totiž velmi pravděpodobné, že během následujících měsíců dojde k zániku některých poskytovatelů slev, kteří po sobě mohou zanechat různé problémy. “ 

Nová instituce a etický  kodex, bude vznikat v následujícím měsíci ve spolupráci slevových serverů, které projeví zájem o účast. Etický kodex bude například zavazovat členy k tomu, aby nesli riziko bankrotu firem, které prodaly přes jejich slevové servery své služby a nejsou schopny umožnit zákazníkům jejich čerpání.  Za tyto nevyčerpané kupony by pak vždy vrátili svým zákazníkům peníze zpět. (Tento závazek je pro Slevomat, Vykupto a některé další firmy v současné době již samozřejmostí).   

Expanze na Východ

Slevomat se rozšířil pod  názvem Zlavomat.sk  na Slovensko a uvažuje o brzké expanzi dále na Východ.  
 
 

Informace o Slevomatu

Slevomat.cz je server hromadného nakupování, který svým uživatelům každodenně na­bízí výjimečnou cenovou nabídku na předjednanou službu či produkt ve výši 40–90%. Sleva se aktivuje naplněním stanoveného počtu zájemců (tj. obvykle kolem 15–20 lidí), kteří jí chtějí využít, a zaručí tak obchodníkovi její odběr.

Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování. Doposud na tomto novém trhu obsluhuje nejvíce zákazníků a realizuje nejvyšší obraty. Po sedmi měsících fungování ušetřil nakupujícím více než 100 milionů korun a rozšířil svoji uživatelskou základnu na více než 120 tisíc lidí.

Slevomat.cz nabízí své  služby v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě,  Plzni a nově také na Slovensku. Ani ne po měsíci úspěšného provozu do Slevomatu vstoupil strategický partner, společnost Miton. Ta provozuje například srovnávač cen Heureka.cz, rezervační systém Hotel.cz, Spa.cz a skupinu internetových médií.  

Více informací: www­.slevomat.cz, www.facebook.com/sle­vomat, www.twitter.com/sle­vomat

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).