Nový Atlas.cz: jednoduše přehledný

[Tisková zpráva] Přehlednější design -portál Atlas.cz zjednodušil a zpřehlednil jednotlivé funkce. Rychlejší načítání domovské stránky - nové technické provedení zajišťuje okamžité načtení stránky. Aktuální a relevantní zpravodajství v sekcích „Zprávy“ a „Ze života“ - předvýběr nejdůležitějších článků z vybraných oblastí. Vyhledávání v češtině – Atlas.cz používá pro vyhledávání českou verzi Google

Sdílet

Domovská stránka tradičního českého portálu dostala novou podobu, díky které se nyní stává synonymem pro snadné a jednoduché používání internetu. Práci s ním tak snadno zvládnou jak uživatelé, kteří s internetem začínají a nemají dostatek zkušenosti s pokročilými službami, tak uživatelé preferující zejména přehlednost a jednoduchost služeb. Domovská stránka bude obsahovat základní odkazy a jednoduchou navigaci na nejčastěji využívané služby, jako je například vyhledávání, email, katalog firem Najisto.cz, televizní program, mapy nebo předpověď počasí.

Velmi důležitou roli bude plnit také zpravodajská (obsahová) část, rozdělená na dvě sekce „Zprávy“ a „Ze života“. Ty budou editorem plněny výběrem nejzajímavějších a relevantních zpráv ze všech obsahových webů Centrum Holdings (Aktuálně.cz, Žena.cz, Bleskově.cz ).

Zdrojový kód nové domovské stránky Atlas.cz využívá kaskádových stylů třetí generace (CSS3), včetně přístupu tzv. postupného vylepšování (progressive enhancement). www.atlas.cz

“Internet se stále rozrůstá o nové služby a funkce, které mnoho lidí intenzivně využívá. Rostou tím sice jeho možnosti, ale pro řadu uživatelů se některé stránky stávají příliš komplikované. Proto jsme se rozhodli vést Atlas.cz k jednoduchosti a uživatelské přívětivosti, zatímco Centrum.cz k „otevřené“ koncepci, která umožňuje individuální nastavení portálu podle potřeb a přání každého návštěvníka.“ komentuje Tomáš Búřil, výkonný ředitel pro obchod a marketing společnosti Centrum Holdings. “Nová domovská stránka Atlas.cz je prvním krokem na naší cestě nabídnout další služby a produkty uživatelům, kteří preferují přehlednost a jednoduchost služeb a jimž se zatím na trhu nikdo koncepčně nevěnoval.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).