V dalších vydáních bude doplněna personalizace katalogu (oslovení konkrétní osoby od zákazníka relevantním obchodníkem AutoContu). Následně budou přidávány další možnosti a prvky PDF formátu čitelné v Adobe Acrobat 9.0 tak, jak budou zákazníci tento reader u sebe postupně nasazovat.
„Toto elektronické medium nám dává daleko kvalitnější šanci doručit nejzajímavější informace z naší nabídky produktů a infrastrukturních služeb před oči správné osoby od zákazníka, s kterou osobně komunikuje obchodník z našeho širokého a regionálně rozloženého obchodního týmu. Využijeme tak i velké investice do CRM systému, kterou jsme udělali na počátku roku 2008 a daleko cíleněji budeme komunikovat s několika tisíci osobami u našich zákazníků ve všech regionech ČR. Tyto vlastnosti včetně zpětné vazby převyšují možnosti tištěného média vloženého v novinách či časopisech nebo umístěného na obchodním místě“ říká Miloslav Záleský, ředitel pro produkty a centrální projekty.
„Katalog IT produktů vydává AutoCont pravidelně od roku 1993. Mnozí zákazníci si pamatují jeho rozličné podoby více jak 150 vydání. Dnes přicházíme s podobou další, tentokrát výrazně jinou. Vyměnit v současné době tištěné médium za elektronické se zdá být přirozené a logické, zejména pro firmu z oboru IT. Přesto nám toto rozhodnutí trvalo poměrně dlouho.. Nechtěli jsme totiž pouze zaměnit papír za PDF formát. Přáli bychom si, aby nový katalog přinesl všem jeho čtenářům nové možnosti, více lepších a přehledněji uspořádaných informací a nám cílenější kontakt s našimi zákazníky“ doplňuje Martin Grigar, předseda představenstva a ředitel společnosti.
O společnosti: AutoCont CZ a.s.
AutoCont CZ a.s. je jednou z dceřiných společností české soukromé společnosti AutoCont Holding. AutoCont působí na českém trhu ICT již od roku 1990 a z původního výrobce PC a prodejce výpočetní techniky se společnost rozvinula v úspěšný holding působící na českém a slovenském ICT trhu. V současné době se AutoCont soustřeďuje především na obsluhu firemních zákazníků. Je jednou z mála firem oboru, které mohou svojí nabídkou výrazně oslovit zákazníky ze segmentu malých firem a organizací (SBS), ze segmentu středních a velkých komerčních firem (MBS) a v neposlední ředě ze segmentu velkých nadnárodních korporací, finančních institucí a státní správy (EBS). Vnitřní struktura AutoContu, obchodní a realizační postupy jsou přizpůsobeny rozdílným požadavkům těchto tří tržních segmentů. AutoCont CZ je součástí českého soukromého holdingu AutoCont, do kterého dále patří například společnosti AutoCont SK, AutoCont Online a Dagis.