Koncept, který mimořádně úspěšně fungoval v zahraničí, spustil jako první u nás Slevomat. Jen za první měsíc provozu ušetřili návštěvníci Slevomatu přes milion korun! (Dnes, tj. 4. 6. slevoměr v záhlaví stránky hlásí téměř 1,5 milionu korun, který návštěvníci ušetřili).
„Naším úkolem je každý den přinášet zajímavou slevu, která nadchne návštěvníky Slevomatu, a zajistíme tak loajální zákazníky obchodníkům, se kterými spolupracujeme,“ vysvětluje Tomáš Čupr, zakladatel Slevomatu. Za první měsíc provozu tak nabídli své slevy Slevomatu různí výrobci kosmetiky (Yves Rocher, Miss Cosmetic), restaurace a kavárny (La Casa Blů, La Galerie, Ola Kala), hotely (Maltézský kříž), fitness a wellness centra (Holmes Place, Tawan, Wellness centrum Radlice) a sportoviště (Sportcentrum Step, Bootcamps). V první fázi se tak Slevomat zaměřuje zejména na ženy, které jsou ke slevovému modelu daleko vnímavější než muži. Raketově rostoucí zájem je však i ze strany samotných návštěvníků, bez kterých by služba nemohla fungovat. „Newslettery Slevomatu již odebírá přes 10 tisíc zájemců a návštěvnost portálu roste o 40 – 50 procent týdně,“ dodal Čupr.
Výhodou služby je i propojitelnost se sociálními sítěmi jako jsou facebook a Twitter.
O Slevomatu
Slevomat.cz je internetová služba, která svým uživatelům každodenně nabízí výjimečnou cenovou nabídku na předjednanou službu či produkt. Sleva se aktivuje naplněním stanoveného počtu zájemců, kteří jí chtějí využít, a zaručí tak obchodníkovi její odběr. Slevomat začal nabízet služby hromadných slev jako první v ČR a má nyní nejvyšší obraty. Služba má v současné době lokální charakter kvůli optimální dosažitelnosti vyjednaných podmínek, ale kromě Prahy se počítá s jeho výhledovým rozšířením i na jiná města v České republice. Ani ne po měsíci úspěšného provozu do Slevomatu vstoupil strategický partner, společnost Miton. Ta provozuje například srovnávač cen Heureka.cz, rezervační systém Hotel.cz, Spa.cz a skupinu internetových médií. Více informací naleznete na adrese www.slevomat.cz.