V průběhu roku 2007 představila Telefónica O2 řadu nových nebo modifikovaných produktů včetně řady výhodných produktových balíčků, O2 TV (digitální přenos televizních pořadů a filmů přes digitální datovou síť) a dalších doplňkových služeb. Díky těmto aktivitám vzrostly i požadavky na objednávkový systém. Bylo nutné připravit flexibilní, robustní a přitom jednoduché objednávkové rozhraní pro koncového zákazníka, s možností výběru z širokého portfolia produktů a služeb. Proto v létě roku 2007 Emeldi Group nabídla společnosti Telefónica O2, že vytvoří řešení přesně na míru. Při tvorbě vývojářský tým vycházel ze stávajícího Uniportal middlewaru a Emeldi OpenAPI.
UniPortal WebOrdering je vysoce specializovaný systém pro zpracování internetových objednávek, který umožňuje operátorům flexibilně měnit jejich produktové portfolio nabízené na internetu a zároveň poskytuje i uživatelsky příjemné prostředí pro koncového zákazníka. Zákazník provádí celou objednávku přehledně v několika oddělených krocích, během nichž si vybírá jednotlivé produkty či služby. Systém klientovi nabízí možnost on-line ověření, zda jsou zvolené produkty momentálně dostupné, či spočítání aktivačního a měsíčního poplatku přímo v průběhu objednávky. Mezi hlavní přednosti UniPortalu z hlediska operátorů či poskytovatelů telekomunikačních služeb patří zejména vysoká spolehlivost i při maximálním zatížení, robustnost, komplexnost a výrazné snížení finančních i časových nákladů při zavádění nových produktů (time to market) díky standardizaci. Dále také jednotný přístupový bod pro objednávky, nezávislost na okolních systémech a v neposlední řadě i evidence veškerých objednávek, včetně těch nedokončených.
„Internetový objednávkový systém UniPortal od Emeldi Group je komplexní a spolehlivé řešení, které společnosti Telefónica O2 umožňuje efektivně a hlavně rychle implementovat do objednávkového systému nové služby a provádět úpravy stávajících. Zcela novou funkcionalitou je monitoring individuálních objednávek umožňující kontaktovat zákazníky, kteří z různých důvodů svou objednávku nedokončili.,“ říká Tomáš Minka, manažer pro rozvoj produktů, společnosti Telefónica O2.
Mark Bystriansky, ředitel společnosti Emeldi Software Services, s.r.o., k samotnému řešení dodává: „Řešení UniPortal WebOrdering ve společnosti Telefónica O2 a naše další řešení a produkty jsou výsledkem úzké spolupráce v rámci Emeldi Group. Náš tým vývojářů, telekomunikačních a IT konzultantů se opírá o dlouholeté zkušenosti z nejrůznějších projektů po celém světě. Díky tomu jsme schopni rychle a pružně reagovat na potřeby a přání našich zákazníků a nabídnout jim vysoce sofistikovaná řešení. Zářným příkladem je i skutečnost, že řešení pro společnost Telefónica O2 byl připraven dle požadavků klienta již za pět týdnů na stávající platformě Uniportal WebOrdering.“