Hlavní navigace

Nový systém internetových objednávek společnosti Telefónica O2 od Emeldi Group úspěšně prošel testem vánočního náporu

[Tisková zpráva] Španělský telekomunikační gigant Telefónica právě oslavil druhé Vánoce na českém trhu. Naopak premiéru si letos odbyl nový systém internetových objednávek UniPortal WebOrdering od skupiny Emeldi Group. Toto řešení implementovala společnost Telefónica O2 Czech Republic již v říjnu 2007, ale právě předvánoční období mělo otestovat jeho spolehlivost a robustnost. Podle veskrze pozitivních ohlasů a to nejen ze společnosti Telefónica O2, ale především od zákazníků, se systém osvědčil a to i v náročných podmínkách vánočních svátků.

Sdílet

V průběhu roku 2007 představila Telefónica O2 řadu nových nebo modifikovaných produktů včetně řady výhodných produktových balíčků, O2 TV (digitální přenos televizních pořadů a filmů přes digitální datovou síť) a dalších doplňkových služeb. Díky těmto aktivitám vzrostly i požadavky na objednávkový systém. Bylo nutné připravit flexibilní, robustní a přitom jednoduché objednávkové rozhraní pro koncového zákazníka, s možností výběru z širokého portfolia produktů a služeb. Proto v létě roku 2007 Emeldi Group nabídla společnosti Telefónica O2, že vytvoří řešení přesně na míru. Při tvorbě vývojářský tým vycházel ze stávajícího Uniportal middlewaru a Emeldi OpenAPI.

UniPortal WebOrdering je vysoce specializovaný systém pro zpracování internetových objednávek, který umožňuje operátorům flexibilně měnit jejich produktové portfolio nabízené na internetu a zároveň poskytuje i uživatelsky příjemné prostředí pro koncového zákazníka. Zákazník provádí celou objednávku přehledně v několika oddělených krocích, během nichž si vybírá jednotlivé produkty či služby. Systém klientovi nabízí možnost on-line ověření, zda jsou zvolené produkty momentálně dostupné, či spočítání aktivačního a měsíčního poplatku přímo v průběhu objednávky. Mezi hlavní přednosti UniPortalu z hlediska operátorů či poskytovatelů telekomunikačních služeb patří zejména vysoká spolehlivost i při maximálním zatížení, robustnost, komplexnost a výrazné snížení finančních i časových nákladů při zavádění nových produktů (time to market) díky standardizaci. Dále také jednotný přístupový bod pro objednávky, nezávislost na okolních systémech a v neposlední řadě i evidence veškerých objednávek, včetně těch nedokončených.

„Internetový objednávkový systém UniPortal od Emeldi Group je komplexní a spolehlivé řešení, které společnosti Telefónica O2 umožňuje efektivně a hlavně rychle implementovat do objednávkového systému nové služby a provádět úpravy stávajících. Zcela novou funkcionalitou je monitoring individuálních objednávek umožňující kontaktovat zákazníky, kteří z různých důvodů svou objednávku nedokončili.,“ říká Tomáš Minka, manažer pro rozvoj produktů, společnosti Telefónica O2.

Mark Bystriansky, ředitel společnosti Emeldi Software Services, s.r.o., k samotnému řešení dodává: „Řešení UniPortal WebOrdering ve společnosti Telefónica O2 a naše další řešení a produkty jsou výsledkem úzké spolupráce v rámci Emeldi Group. Náš tým vývojářů, telekomunikačních a IT konzultantů se opírá o dlouholeté zkušenosti z nejrůznějších projektů po celém světě. Díky tomu jsme schopni rychle a pružně reagovat na potřeby a přání našich zákazníků a nabídnout jim vysoce sofistikovaná řešení. Zářným příkladem je i skutečnost, že řešení pro společnost Telefónica O2 byl připraven dle požadavků klienta již za pět týdnů na stávající platformě Uniportal WebOrdering.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).