Hlavní navigace

Nový trend: Lidé na internetu nakupují i pneumatiky

[Tisková zpráva] Internetový obchod KASA.cz, dvojka na českém trhu, již několikátým rokem eviduje růst prodeje pneumatik, a to především v březnu. Největší zájem je o značku Barum.

Sdílet

Podle prodejních statistik internetového obchodu KASA.cz se stále rozšiřuje sortiment, který lidé s chutí nakupují na internetu. Patrné je to například u zcela „neinternetového“ zboží, jakým jsou automobilové pneumatiky. „Již tři roky po sobě rychle roste počet lidí, kteří pneumatiky pro jarní přezutí svého auta pořizují na internetu. Za první tři měsíce roku 2008 jsme zaregistrovali 30 procentní nárůst prodeje oproti stejnému období roku 2007“ říká Martin Kasa, ředitel internetového obchodu KASA.cz.

Tradičně je březen nejsilnějším měsícem ve výměně pneumatik. Tento trend se již stává samozřejmostí a potvrzuje tak stále stoupající odpovědnost řidičů, kteří již neriskují jízdu na letních gumách během zimy. V letošním roce, vzhledem k slabé zimě, si však řidiči s přezouváním pneumatik na letní o něco pospíšili. V porovnání s loňskem, kdy byl nárůst prodeje letních pneumatik v březnu oproti únoru o 665 procent, letos byl procentuální rozdíl mezi těmito sledovanými měsíci pouze padesáti procentní.

Nejprodávanější značkou internetového obchodu KASA.cz, byl v letošním i loňském roce Barum. Na druhém místě se v loňském roce umístil Goodyear na třetím Pirreli. V roce letošním si tyto dvě značky druhé a třetí místo vyměnily.

V roce 2007 prodal internetový obchod KASA.cz celkem 4 700 kusů pneumatik. „V letošním roce předpokládáme, že dosáhneme více než 6 000 prodaných kusů,“ dodává Martin Kasa.

V tuzemských internetových obchodech můžou lidé nakoupit nábytek, telefony, pračky, pneumatiky, zahradní stroje, písničky i potraviny. Obrat těchto obchodů (KASA.cz vloni 1,28 miliardy korun) potvrzuje, že Češi na internetu nakupují rádi a stále častěji. Za hlavní výhodu tohoto způsobu nákupu považují pohodlí a nižší ceny, oproti klasickým kamenným obchodům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).