Mottem 4004 je „Vzpoura mozků“. Tento trochu legrační slogan vysvětluje Ryška tím, že web je zaměřen na mladé lidi. „Dnes už si nikdo nenechá vnutit, jaký výrobek je dobrý nebo jaká informace zajímavá. Lidé si to umějí zjistit sami a my jim v hledání pomáháme,“ vysvětluje obsah webu Ryška.
Web 4004 chce být dynamičtější než současné IT blogy. Jeho texty jsou krátké, místo fotografií používá video. „Nabízíme díky tomu uživatelům mnohem reálnější zkušenost a lepší informovanost,“ říká Ryška. Stránky 4004 samozřejmě nabízejí RSS čtečku a propojení s Facebookem a Twitterem.
Kromě novinek chce 4004 zavést i sloupek pro známé osobnosti. „Vytvoříme tak dva póly: maximálně dynamický proud informací pro lidi, kteří hltají vše nové, a názorovou sekci, kde budou významné postavy českého IT trendy reflektovat,“ uzavírá Ryška.
Vznik blogu podpořila společnost Intel. Ostatně název 4004 představuje jméno vůbec prvního mikroprocesoru. „Vítáme inovace, proto jsme s potěšením podpořili ,vzpouru mozků‛ v podobě blogu pro mladé příznivce informačních technologií. Nekonvenční zpravodajství s využitím nových médií bude představovat alternativu k našim korporátním zprávám a věřím, že komunitu zaujme,“ komentoval vznik blogu 4004 Pavel Svoboda, PR Manager ze společnosti Intel.
Informace o Vice: Časopis Vice vychází ve 30 zemích světa s měsíčním nákladem přes milion kusů. Provozuje internetovou televizi VBS.TV. Na globální úrovni spolupracuje se společností Intel na projektu www.creatorsproject.com.