Novým ředitelem marketingu RRM se stal Petr Uchytil

[Tisková zpráva] Novým marketingovým ředitelem mediálního zastupitelství Regie Radio Music (RRM) se 1. srpna 2007 stal Petr Uchytil. Ze své nové pozice bude především marketingově podporovat obchodní aktivity RRM, zahrnující oblasti výzkumu, zákaznické podpory a komunikace.

Sdílet

Před nástupem na tuto pozici vedl poslední čtyři roky marketingovou komunikaci společnosti Delvita. Petr Uchytil vystudoval Filosofickou Fakultu UK a Ekonomickou Fakultu ČZU. Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardere Active Radio International a v České republice působí od roku 1991. RRM je výhradním zastoupením dvou soukromých celoplošných stanic, unikátní hudební sítě regionálních rádií a pěti regionálních a lokálních rádií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).