„Oproti prvním dvěma měsícům se v březnu skutečně razantně zvýšil počet dobití předplacených karet. Nárůst se rámcově pohybuje okolo30 %, u operátora T-Mobile se množství dobíjecích transakcí zvedlo ažo 40 %. Zvýšení logicky přisuzujeme tomu, že se na naše bankomaty přesunuli lidé, kteří si dříve dobíjeli kredit na terminálech Sazky,“ říká Martin Čížkovský, který je zodpovědný
za síť bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny.
Pro dobití kreditu mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny zároveň využít služeb internetového bankovnictví. I zde se počty dobití po 18. březnu dramaticky zvedly. Jedná se o nárůst více než 30 %.
i o víkendu. Klienti mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 770 bankomatů. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.