Hlavní navigace

Cyril Svoboda, Ivo Valenta a Karel Humhal o hazardu ve speciální sérii diskusního pořadu Téma Deníku na UPC Express TV

[Tisková zpráva] Praha, 16. 11. 2009. V České republice se schyluje k válce o regulaci sázení a tvrdého hazardu. Hned tři novely loterijního zákona chtějí změnit stávající stav, kdy je u nás na počet obyvatel jedna z největších koncentrací heren a sázkových kanceláří v Evropě. O změnu se pokouší ministerstvo financí, senátoři a svoje úpravy už oficiálně představila i strana KDU-ČSL. Televizní stanice UPC Express proto tentokrát pro diváky připravila dvoudílný speciál diskusního pořadu Téma Deníku věnovaný hazardu. Pozvání šéfa domácí redakce Deníku Jana Kličky přijali předseda KDU-ČSL Cyril Svoboda, zakladatel holdingu Synot Ivo Valenta a klinický psycholog Karel Humhal.

Sdílet

V první části, která se na UPC Express vysílá od pondělí 16. listopadu, uvidí diváci vášnivou debatu o regulaci internetového sázení, jíž povolil bývalý člen KDU-ČSL a ministr financí Miroslav Kalousek.

Druhý díl, který na obrazovky přijde 23.listopadu a bude vysílán až do neděle 6.prosince, se věnuje podivným machinacím, které někdy provázejí přerozdělování povinných odvodů ze sázení na dobročinné účely.

Oba díly se tentokrát nenatáčely ve studiu, ale v jedné z heren uvnitř Synot Tip Areny v pražském Edenu.

Pořad je čtrnáctidenník a diskuse trvá třicet minut. Při pondělní premiéře se vysílá celkem čtyřikrát a během následujících dvou týdnů pak každý den několikrát reprízován. Zájemci ho mohou shlédnout také na internetové adrese http://www.you­tube.com/user/up­cexpress. Stopáž a periodicita pořadu jsou voleny tak, aby se s ním mohl seznámit skutečně každý zájemce a periodicita navíc dovoluje moderátorovi volit závažnější a přitom stále aktuální téma.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní kanál kabelové televize UPC, který aktuálně vysílá v centrální pražské variantě a v sedmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně šesti stům tisícům českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).