Hlavní navigace

O víkendu přilákala ČT1 čtyřikrát milion diváků

[Tisková zpráva] První čtyři pozice víkendového žebříčku nejúspěšnějších pořadů všech televizí 4. týdne 2011 po 20. hodině obsadily pořady ČT1: první pozice patří filmové komedii ČT Muži v říji, druhá zábavnému pořadu Deset zastavení s mistry zábavy a třetí a čtvrtá stálicím Všechnopárty a Cukrárna. Všechny tyto pořady odvysílala ČT1 a v průměru je vidělo přes 1 milion 300 tisíc dospělých.

Sdílet

Česká televize uvedla od pátku do neděle celkem čtyři milionové pořady. Hned v pátek 28. ledna od 20:00 na Jedničce další díl ze seriálu Cukrárna. Část s názvem Speciality podniku vidělo v průměru 1 milion 152 tisíc dospělých (sledovanost 13,1 % při podílu na publiku 29,30 %) a 30 tisíc dětí. Úspěšný páteční večer na Jedničce pokračoval zábavnou talk show Karla Šípa Všechnopárty (21:37), tentokrát na téma Mistři malých rolí. Setkání s hosty Ivem Niederlem, Ludmilou Molínovou a Janem Kuželkou si nenechalo ujít v průměru 1 milion 193 tisíc dospělých (sledovanost 13,5 % při podílu na publiku 34,98 %).

Každý třetí dospělý u televize si v sobotu od 20:00 hodin zvolil sestřih nezapomenutelných scének Deset zastavení s mistry zábavy s Václavem Postráneckým v roli průvodce. V sobotu 29. 1. se dívalo v průměru 1 milion 371 tisíc dospělých (sledovanost 15,6 %) při podílu na publiku 33,39 %. Zábavný sestřih se stal druhým nejúspěšnějším víkendovým pořadem sobotního televizního večera po 20. hodině.

Vrcholem víkendové programové nabídky se stala nedělní filmová komedie ČT scenáristy a režiséra Roberta Sedláčka Muži v říji. Film o vábení jelenů, lásek i voličů z rozmarně veselé i trpké moravské vesničky, kde sice končí silnice, ale může začínat pravý život, zhlédlo v průměru 1 milion 468 tisíc dospělých (sledovanost 16,7 % při podílu na publiku 34,59 %). Muži v říji tak obsadili první místo nejen ve víkendovém žebříčku všech televizních stanic po 20. hodině, ale též první místo v týdenním žebříčku vysokoškoláků u všech televizní přijímačů po 20. hodině.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).