„Nejvíce se v našem německém obchodě www.eukasa.de prodává elektronika. Přesto, že naše pozice v Německu na rozdíl od Česka neovlivňuje stav trhu, dokážeme díky efektivitě a sdílení zdrojů konkurovat velkým západním internetovým řetězcům,“ říká Martin Kasa, ředitel EUROCOMM Group, pod kterou patří skupina obchodů KASA. Podle Martina Kasy se i díky růstu tržeb na německém trhu podaří dosáhnout plánovaného ročního obratu skupiny přes 1 miliardu korun.
Průměrná obchodní marže v Německu je přibližně stejná jako na tuzemském nebo slovenském trhu. „Stav internetového obchodování v Německu vykazuje klasické rysy pomalu rostoucího trhu s přetlakem konkurence a řada zahraničních subjektů nakonec své plány expanze do Německa nebo Rakouska přehodnotila. Naší výhodou je, že v Německu působíme již třetím rokem a u zákazníků jsme již známí,“ dodává Martin Kasa.