Hlavní navigace

Obchodní síť Seznamu mění svůj model i marketingové poradce

[Tisková zpráva] Prvním únorovým dnem roku 2007 odstartovala Obchodní síť Seznamu v nové struktuře a s novými obchodními cíli. Dosavadní síť externích spolupracovníků Seznamu přešla do zaměstnaneckého poměru. Území republiky bylo rozděleno do regionů a pro každý z nich vznikl regionální obchodní tým. Nakonec Seznam kontaktoval všechny své klienty a o změnách je informoval.

Sdílet

„Budujeme moderní, kvalitní, průhlednou a jasně strukturovanou obchodní síť, která má svá daná pravidla“ – tak by se dalo charakterizovat motto nastávajících změn. Dosavadní model obchodní sítě přestal být v podmínkách reklamního trhu efektivní. Seznam spolupracoval s pěti stovkami externích marketingových poradců v několika pobočkách po celé republice. Prodej inzerce na Seznamu znamenal pro většinu z nich jen vedlejší zdroj příjmů. Teritorium obchodní činnosti nebylo většinou vůči klientům jasně vymezeno.

Regiony
Nová struktura sítě se profesionalizuje a soustřeďuje kolem stávajících obchodních center Seznamu. Na základě analýzy byly vytvořeny obchodní regiony. V celé České republice je osm regionálních zastoupení, šest v Čechách a dvě na Moravě. Každé z nich řídí regionální ředitel. Jednotlivé týmy marketingových poradců jsou vedeny prostřednictvím manažerů obchodních týmů.

Marketingoví poradci
V Obchodní síti byl snížen počet obchodníků. Zájmem vedení sítě je v první řadě kvalitní péče o klienty prostřednictvím marketingových poradců. Jinými slovy: nezáleží na kvantitě, ale na profesionalitě. „Chceme vytvořit příjemné motivační prostředí pro všechny členy Obchodní sítě,“ říká k tomu její ředitel Pavel Tříska. Ke klíčovým zásadám nové struktury bude patřit zvyšování atraktivity Seznamu pro klienty a zlepšení komfortu pro uživatele. Prostřednictvím současných marketingových poradců také efektivní reprezentace společnosti jako takové.

Komunikace o změnách
Přínosným způsobem nastavilo vedení sítě také komunikaci s klienty. Prostřednictvím emailů se dozvídají o hlavních změnách, které nastanou ať už ve struktuře, nebo v portfoliu služeb Seznamu. První email obdrželi klienti Seznamu v souvislosti s nasazením nové služby Firmy.cz na začátku letošního roku. Druhou informací zaslanou ze Seznamu byla komunikována změna modelu celé sítě.

„Jsem velice rád, že změny v Obchodní síti proběhly tak rychle a tak profesionálním způsobem. Je to důležitý krok dopředu nejen pro síť, ale pro celý Seznam“, komentuje změny ředitel Seznamu Ing. Pavel Zima.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).