Hlavní navigace

Obchodním ředitelem Regie Radio Music jmenován Michal Beran

[Tisková zpráva] Praha 20. dubna 2006 – Od 1. května t. r. obsadí funkci obchodního ředitele mediálního zastoupení Regie Radio Music Michal Beran, současný ředitel národního prodeje rozhlasové reklamy této firmy. Do funkce jej jmenoval Michel Fleischmann, prezident skupiny Lagardere Active Radio International CZ, na základě návrhu výkonného ředitele Miroslava Hrnka. Zodpovědností nového obchodního ředitele je zajištění prodeje reklamy na rádiích Frekvence 1, Evropa 2, Impuls, Rock Zone, Bonton, Info Radio, Radio Rubi a Radio Haná.

Sdílet

„Dlouholeté zkušenosti Michala Berana v prodeji rozhlasové reklamy jsou zárukou, že Regie Radio Music bude pod jeho vedením nabízet svým klientům skutečně profesionální přidanou hodnotu,“ uvádí v souvislosti s tímto jmenováním Michel Fleischmann. „Od jmenování Michala Berana si slibuji především větší orientaci na služby zákazníkům a rozvoj dalších aktivit, což povede ke zvyšování podílu Regie Radio Music na trhu reklamy,“ podotýká Miroslav Hrnko.

Obchodnímu řediteli jsou v organizační struktuře Regie Radio Music podřízeni vedoucí oddělení pro klíčové zákazníky, vedoucí národního prodeje, vedoucí regionu Praha a střední Čechy, ředitel regionálního prodeje a ředitel marketingu Regie Radio Music. Obchodní ředitel je podřízen výkonnému řediteli skupiny Lagardere Active Radio International CZ Miroslavu Hrnkovi.

„Své úsilí bezprostředně zaměřím především na službu reklamním a mediálním agenturám a přímým klientům a na kontakt s nimi,“ uvádí Michal Beran.

Michal Beran pracuje pro Regie Radio Music již devět let, kdy zde působil na různých pozicích od vedoucího regionu Praha a střední Čechy až po ředitele národního prodeje. Michal Beran (37) má syna Olivera (5) a k jeho zálibám patří squash a tenis.

Společnost Regie Radio Music v současné době zastupuje rádia Frekvence 1, Evropa 2, Impuls, Rock Zone, Bonton, Info Radio, Radio Rubi a Radio Haná, denně osloví celkem 3 308 000 osob a její podíl na trhu činí 33 procent.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).