„Dlouholeté zkušenosti Michala Berana v prodeji rozhlasové reklamy jsou zárukou, že Regie Radio Music bude pod jeho vedením nabízet svým klientům skutečně profesionální přidanou hodnotu,“ uvádí v souvislosti s tímto jmenováním Michel Fleischmann. „Od jmenování Michala Berana si slibuji především větší orientaci na služby zákazníkům a rozvoj dalších aktivit, což povede ke zvyšování podílu Regie Radio Music na trhu reklamy,“ podotýká Miroslav Hrnko.
Obchodnímu řediteli jsou v organizační struktuře Regie Radio Music podřízeni vedoucí oddělení pro klíčové zákazníky, vedoucí národního prodeje, vedoucí regionu Praha a střední Čechy, ředitel regionálního prodeje a ředitel marketingu Regie Radio Music. Obchodní ředitel je podřízen výkonnému řediteli skupiny Lagardere Active Radio International CZ Miroslavu Hrnkovi.
„Své úsilí bezprostředně zaměřím především na službu reklamním a mediálním agenturám a přímým klientům a na kontakt s nimi,“ uvádí Michal Beran.
Michal Beran pracuje pro Regie Radio Music již devět let, kdy zde působil na různých pozicích od vedoucího regionu Praha a střední Čechy až po ředitele národního prodeje. Michal Beran (37) má syna Olivera (5) a k jeho zálibám patří squash a tenis.
Společnost Regie Radio Music v současné době zastupuje rádia Frekvence 1, Evropa 2, Impuls, Rock Zone, Bonton, Info Radio, Radio Rubi a Radio Haná, denně osloví celkem 3 308 000 osob a její podíl na trhu činí 33 procent.