Nový systém na bázi Oracle E-Business Suite, který je klíčový pro prodej služeb a zboží, jako jsou mobilní telefony, SIM karty, dobíjecí kupony, tarifní služby a další spotřebitelsky orientované služby, umožní českému Vodafonu pružněji reagovat na požadavky zákazníků, usnadní přehled o skladových zásobách na všech online i offline prodejnách a umožní operátorovi být cenově flexibilnější. Vzhledem ke své komplexnosti jde o jeden z nejrozsáhlejších aplikačních projektů firmy Oracle Czech od založení pobočky v roce 1994.
„Celosvětové zkušenosti z oblasti implementace informačních systémů v telekomunikacích nám umožnily, abychom společně s naším partnerem Hewlett-Packard realizovali u Vodafonu naprosto unikátní projekt. Jsme si jisti, že nový informační systém umožní další zkvalitnění služeb zákazníkům firmy Vodafone,“ uvedl Ivan Novotný, ředitel konzultační divize společnosti Oracle Czech.
„Spolupráce s Oraclem na systému podpory prodeje nám umožňuje nabízet zákazníkům maximálně kvalitní služby za přijatelnou cenu,“ říká viceprezident Vodafonu pro technologie Pavel Kos a dodává: „Silná partnerství jsou pro Vodafone velmi důležitá, což potvrzuje i aktuální nabídka konvergované komunikace pro firemní zákazníky Vodafone OneNet.“
V rámci projektu nového informačního systému, kde byla jako primární dodavatel vybrána společnost Hewlett-Packard, dodala firma Oracle Czech know-how, koncepci řešení a byla autorem softwarových rozšíření na systému Oracle E-Business Suite. Zástupci mobilního operátora ocenili především špičkovou týmovou práci všech zúčastněných stran, kde se projevily především výsledky dlouhodobé spolupráce firem Oracle a HP a profesionalita pracovníků Vodafone zapojených do implementace.