Praha, 4. června 2009 – Web AkcniCeny.cz, kde lidé najdou na jednom místě akční nabídky a letáky téměř čtyř desítek maloobchodních řetězců působících v České republice, změnil na začátku června své logo. Zbrusu nové logo nyní více vystihuje zaměření těchto stránek i svým sloganem „Nejlepší nabídky hypermarketů“. V průběhu dalších týdnů bude nové logo zavedeno do všech materiálů společnosti Retail Info.
Nové logo s cenovkou má symbolizovat hlavní přínos webu AkcniCeny.cz – ušetřit při nakupování díky službám jako online listování v letácích, snadné vyhledávání v databázi zboží, sestavení seznamu nákupu zlevněného zboží nebo využití funkce Strážce, která automaticky hlídá akční nabídky vybraného zboží.
„Ke změně loga jsme se rozhodli, protože to původní se používalo v různých barevných kombinacích již od vzniku portálu v roce 2000,“ vysvětluje Ivo Horák, projektový manažer polečnosti Retail Info, který se stará o web AkcniCeny.cz. „Nový slogan zároveň odráží sounáležitost s našimi dalšími projekty o nakupování – webem Monitor.cz (srovnání cen e-shopů) a dalšími připravovanými projekty.“
Logo mění také slovenská a polská obdoba webu AkcniCeny.cz – Zlacnene.sk a PromoCeny.pl.