Óčko nově i v UPC Direct

[Tisková zpráva] Praha, 13. května 2010 První česká hudební televize Óčko se stala součástí rodiny televizí, které diváci mohou přijímat přes satelitní službu UPC Direct. Možnost sledovat Óčko se tak rozšiřuje pro několik desítek tisíc domácností.

Sdílet

„Návratem do UPC Direct doplníme poslední vysílací platformu, jak se mohu naši diváci dostat k TV Óčko. Rozšíříme tak naši diváckou obec o přibližně 130 tisíc domácností, což je velmi významný počet obyvatel“, říká Jiří Balvín, generální ředitel TV Óčko. Štěpán Wolde, Operating Director společnosti ATMedia, která Óčko obchodně zastupuje, dodává: „Vysílání prostřednictvím UPC Direct může potvrdit a dále posílit aktuální trend nárůstu sledovanosti televize Óčko. Podle elektronického výzkumu sledovanosti dosáhl týdenní zásah televize úrovně 560 tisíc diváků. Nejsilněji jsou přitom mezi diváky Óčka zastoupeni mladí lidé ve věku 15 – 24 resp. 34 let. Největší zájem o vysílání Óčka se soustředí do odpoledních a podvečerních časů ve všedních dnech a mezi osmou a desátou hodinou večer o víkendech.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).