V lednu si český hudební kanál Óčko pustilo celkem více než 1,35 milionu diváků. Stanice tak v obecné cílové skupině Dospělí 15–54 dosáhla rekordní podíl na sledovanosti na úrovni 0,54 %.
Ve své hlavní cílové skupině, u mladých diváků ve věku 15–34 let, se průměrný lednový Share Óčka dotkl hranice jednoho procenta sledovanosti (0,9 %). Afinita mladých diváků je přitom u Óčka nejvyšší z měřených stanic, ve věkové skupině 15–34 let dosahuje úrovně 163 %.
Za lednovým úspěchem Óčka stojí především mladé divačky, které tvořily 70 % mladých diváků (15–34) a současně svou hudební televizi sledovaly pravidelně.
Co stojí za úspěchem sledovanosti, komentuje Hynek Chudárek, výkonný ředitel Tv Óčko:
„ Je to především úprava vysílacího schématu, která plně reflektuje výsledky tv metrového měření, jako příklad mohu uvést prodloužení vysílacího času živého pořadu DJ divák na 2 hodiny, rovněž posun začátku na dřívější dobu, zařazení pořadu Best of a mnoho dalších úprav.“
At Media zastupuje 22 tematických stanic, z nichž 12 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–54 let dosáhla At Media za čtvrté čtvrtletí minulého roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3 %. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 4 %.
Televize Óčko vysílá už od roku 2002 a je první českou tematickou televizí se zaměřením na hudbu a moderní lifestyle. Za osm let svého vysílání získala stabilní pozici na trhu a velkou diváckou oblibu. Ve svém vysílání klade důraz především na soudobou moderní českou a slovenskou hudbu a aktuální zahraniční hity. Nezapomíná ani na alternativní hudební směry a kulturní dění, kterým věnuje speciální tématické pořady. Svou výraznou grafikou, moderním a svěžím stylem, mimořádnou mírou interaktivity s diváky, atraktivními a originálně vystupujícími moderátory hovořící česky či slovensky je mezi českými televizemi jedinečná a blízká mladým lidem, pro které je především určená. Hlavní diváckou skupinu tvoří zejména dospívající mládež ve věku 12–19 let a mladí lidé do 39 let.