Hynek Chudárek, exekutivní ředitel Óčka vysvětluje rozhodnutí stanice: „Došli jsme k rozhodnutí, že nastal čas, aby Óčko po 7 letech úspěšného působení na televizním a reklamním trhu, nabídlo inzerentům přesná čísla sledovanosti díky TV metrovému měření a prodeji na GRP. Společnost AT Media má bohaté zkušenosti s prodejem tematických stanic, a proto si od spolupráce slibujeme, rozšíření portfolia zadavatelů reklamy.“
„GRP nabídka tematických stanic se ukázala jako zcela relevantní řešení. Svědčí o tom nejen reálná možnost kampaně plánovat, nakupovat a vyhodnocovat, ale také zájem inzerentů a samotných televizí o tento způsob prodeje. Velmi si vážíme rozhodnutí Óčka i toho, že můžeme zastupovat jednu z předních českých televizí pro mladé diváky. Současně si uvědomujeme závazek, který přijímáme, v našem portfoliu chceme při prodeji zachovat unikátnost stanice, kterou si za roky fungování na trhu vybudovala. “ dodává Štěpán Wolde, ředitel společnosti At Media.
At Media zastupuje 20 tematických stanic, z nichž 13 je měřeno peoplemetry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–54 let dosáhla At Media za poslední čtvrtletí minulého roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3,25%. Nejvyšší dosažené hodnoty share se přitom pohybovaly až okolo 4,5%.
Televize Óčko vysílá už od roku 2002 a je první českou tematickou televizí se zaměřením na hudbu a moderní lifestyle. Za sedm let svého vysílání získala stabilní pozici na trhu a velkou diváckou oblibu. Ve svém vysílání klade důraz především na soudobou moderní českou a slovenskou hudbu a aktuální zahraniční hity. Nezapomíná ani na alternativní hudební směry a kulturní dění, kterým věnuje speciální tématické pořady. Svou výraznou grafikou, moderním a svěžím stylem, mimořádnou mírou interaktivity s diváky, atraktivními a originálně vystupujícími moderátory hovořící česky či slovensky je mezi českými televizemi jedinečná a blízká mladým lidem, pro které je především určená. Hlavní diváckou skupinu tvoří zejména dospívající mládež ve věku 12–19 let a mladí lidé do 39 let.