Každá společnost očekávala trošku něco jiného od svého produktu. Od toho se odvíjelo zejména zadání projektů. Pro Toshibu šlo o microsite na podporu prodeje produktů se sérií interaktivních flash bannerů. Jednalo se o propagaci novinkového notebooku.
Logitech si nechal natočit propagační video, které bylo vylepšeno o flashové prvky. Cílem bylo propagovat soutěž společnosti ve slovenských supermarketech.
Zřejmě nejzajímavější a nejnáročnější byl projekt pro společnost EA Sports. U projektu jde o vytvoření zkušebního portálu, kde mohou novináři testovat novinky a zjišťovat veškeré nové údaje o hrách společnosti. Má jít o interaktivní model komunikace mezi produktem a novináři.
„Jsme rádi, že se nám podařilo získat tyto významné partnery pro naši společnost, věříme, že se naše spolupráce bude prohlubovat i v jiných oblastech,“ okomentoval úspěch jednatel společnosti it2b s. r. o. ing. Radek Šebela.
Společnost it2b s. r. o. vznikla v roce 2004 pod původním názvem Orlax, s. r. o. s cílem poskytování kvalitních outsourcingových služeb zahrnujících informační a komunikační technologie ve firmách pracujících ve všech oblastech.
Více informací se dozvíte na www.it2b.cz