V průběhu září OKsystem dodá záchranné službě poptávané řešení, které mj. usnadní evidenci pracovní doby zaměstnanců. Řešení od OKsystemu eviduje dle platných právních předpisů příchody a odchody zaměstnanců ve zvoleném rozlišení, následně je umožňuje vyhodnocovat, kontrolovat a schvalovat. Monitoruje přítomnost osob na pracovišti. Vytváří a předává data pro zpracování mezd. Pro evidenci pracovní doby budou využity docházkové terminály a čipové identifikační karty.
O společnosti OKsystem s.r.o.
OKsystem je česká softwarová společnost, která působí na trhu v oboru informačních technologií od roku 1990. Dodává software, technologie a poskytuje komplexní služby. Je řešitelem a poskytovatelem rozsáhlých aplikačních programových systémů ve vícevrstvé architektuře pro internet a intranet. Specializuje se také na řešení v oblasti informační bezpečnosti a čipových karet, návrh a realizaci datových skladů a související služby, jako jsou odborné konzultace, autorizovaná školení výpočetní techniky a testování znalostí IT profesionálů.
Více na www.oksystem.cz