Hlavní navigace

Oldřich Bajer vstupuje do nákupního inspirátoru Zoot

[Tisková zpráva] Po několika měsících zkušebního provozu, po kterých nákupní portál začal úspěšně nabírat registrované uživatele, uzavřel Zoot dohodu o spolupráci s Oldou Bajerem, zakladatelem portálu Netcentrum, který do Zootu vstupuje jako Angel investor.

Sdílet

Zoot působí na českém trhu od začátku června, kdy jej vývojáři zhruba tři měsíce testovali v rámci zkušebního provozu. V průběhu této doby celý tým v čele s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem odlaďoval a doplňoval jeho funkcionality a od září byl portál spuštěn naostro. Jak Zoot nabíral nové aktivní uživatele a začal se dostávat do povědomí, dohodlo se jeho vedení s Oldou Bajerem na spolupráci ve smyslu jeho vstupu jako Investora,

Nejen peníze, ale především zkušenosti a kontakty
Olda Bajer hodlá investovat do Zootu finance (finální částka doposud nebyla stanovena), které budou využity v rámci dalšího vývoje portálu, nicméně zde jeho role nekončí. V Zootu bude zastávat roli poradce a pomáhat navazovat strategická partnerství, případně připravovat půdu pro vstupy dalších investorů.

„Spolupráci s Oldou Bajerem považujeme za klíčovou z hlediska jeho osobního přísunu do fungování a vedení portálu. Olda má obrovské zkušenosti z řízení jednoho z největších portálů na na českém trhu,“ uvádí Josef Havelka, zakladatel portálu Zoot. “Zootu také může pomoci navazovat strategická partnerství s firmami, tak jako teď spolupracujeme s Mall.cz nebo Vodafonem,” dodává.

Zootu se daří
Zoot po pěti měsících začali lidé vnímat jako nákupní inspiraci a s oblibou se k němu vracejí. Od jeho spuštění navštívilo portál přes 530 000 unikátních návštěvníků a v současné době čítá přes 30 000 pravidelných uživatelů, a od spuštění ostrého provozu v polovině září rapidně roste.

Od září také výrazně narostl jeho obsah: koncem srpna uvedl 1 300 vybraných nabídek a dnes je denně k dispozici přes 4 700, což je nárůst o 350 %.

Slevu 50 % a vyšší pak přináší u 320 nabídek. Nabídky jsou tříděny na míru dle preferencí zákazníka – dostává pouze ty, o které má zájem. Ten projevují uživatelé zejména o nabídky předních značek z módy, elektroniky a kosmetiky.

„Obliba u nakupování na internetu roste velmi rychle a obrovský prostor je právě v neplánovaných nákupech. Lidé budou stále více oceňovat inspiraci, doporučené akční nabídky nebo tipy na výhodné nákupy v zahraničí u prověřených e-shopů. Tím je pro mne Zoot nesmírně zajímavý. Navíc model Zootu jako nadnakupovače je unikátní, není kopií stejného projektu ze zahraničí,“ říká Oldřich Bajer, zakladatel portálu Netcentrum a nový investor Zootu.

O společnosti ZOOT a.s.
Zoot je privátně financovaný start-up se sídlem v Praze. Nový portál má za sebou silné personální zázemí, a to v podobě Josefa Havelky, zakladatele Leo Burnett Advertising v ČR, a Ladislava Trpáka, zakladatele internetové reklamní agentury Advertures. Tým Zootu tvoří lidé s dlouholetou praxí v marketingu, prodeji a internetových projektech. Strategickým partnerem je společnost Vodafone. Zoot spolupracuje se 130 e-shopy z ČR I zahraničí a 200 značkami od 40 výrobců a distributorů jako například BMW, Canon, Decoland, Electronic Arts, Palace Cinemas, Student Agency, mBank, Nike, Samsung, ING či Bontonfilm..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).