Relaunch nedávno proběhl i u dalších projektů Limemedia. U dámského portálu Femina.cz se díky tomu zvedla návštěvnost o 70%. O více než polovinu stoupla i návštěvnost projektu ABradio.cz, který je druhou největší platformou pro streaming rádií v České republice. Dle Netmonitoru jej navštěvuje čtvrt milionu RU měsíčně. „Podobný cíl máme i s relaunchem webu ProChlapa.cz, kde máme ambici stanout v čele segmentů magazínů pro muže. Hodláme předčit ostatní projekty v kategorii, což se nám již povedlo ve srovnání s projektem maxim.cz od konkurenčního vydavatelství Hachette Filipacchi, a to o více než 50 tisíc unikátů měsíčně,“ říká Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia. „Další vyzvou je pro nás web jenpromuze.cz z vydavatelství Stratosféra, kde jsme dle předběžných výsledků Netmonitoru za leden 2011 už velmi blízko cíle, v řádu několik tisíc RU,“ dodal Fahoun.
Vydavatelství Limemdia vstoupilo v minulých dnech na trh i do kategorie e-shopů se značkou senzaobchod.cz. Nový produkt je zaměřen na lifestylový segment kosmetiky, parfémů, hodinek a doplňků. Tímto způsobem hledá společnost nové cesty revenue pro své aktivity a chce podpořit svůj další růst na internetu. „V současnosti provozujeme 16 internetových produktů s celkovým zásahem přes 760 tisíc unikátních uživatelů měsíčně dle Netmonitoru" dodává Jan Fahoun.
Nové aktivity vydavatelství Limemedia budou podpořeny komunikační kampaní v rádiích a na internetu. Společnost patří do skupiny Media Bohemia, která se angažuje především na rozhlasovém trhu a na poli rozhlasové a on-line reklamy. Mimo jiné vlastní největší rozhlasové mediazastupitelství MMS a kontroluje programové sítě Fajn radio, Hit rádio, Rock rádio a Rádio Blaník.