Tomáš Dočekal do OpenOne přichází ze společnosti DIRECT Pojišťovna, kde zastával funkci obchodního ředitele a kde vybudoval a řídil prodejní a servisní call centrum, které se podílelo v průměru na 80 % výnosů společnosti a hrálo klíčovou roli při dosažení profitability nově vybudované společnosti na českém trhu.
V průběhu svého profesního života působil Tomáš na manažerských pozicích ve společnostech z oblasti telekomunikací, bankovnictví a pojišťovnictví jako je T-System/Pragonet, Eurotel a GE Money Bank.
Tomáš Dočekal pochází z Brna, vystudoval VŠE v Praze, fakultu Mezinárodních vztahů se zaměřením na mezinárodní obchod. Je ženatý, má 2 děti a ve volném čase se rád věnuje sportu.
O společnosti OpenOne
Společnost působí na trhu od roku 2001 a v současnosti je plně stabilizovanou firmou s řadou úspěšných konzultačních i implementačních projektů. Společnost OpenOne se zaměřuje na konzultační a poradenskou činnost v oblasti optimalizace procesů zákaznické obsluhy a na implementace aplikačních řešení podporujích procesy hromadné obsluhy klientů a zákazníků (typicky Komunikační, Kontaktní a Call centra).
Mezi nejvýznamnější zákazníky OpenOne patří Česká pojišťovna, Telefónica O2 Czech republic, společnost RWE Energy, společnost E.ON Česká republika, Raiffeisenbank, společnost Provident Financial, skupina ČEZ, Česká pojišťovna UniCredit Bank Czech republic, Generali Pojišťovna, T-Systems, Pražská energetika, Uniqa pojišťovna, Amcico AIG Life a společnost ESSOX.