Pro UNIQA pojišťovnu jako dynamicky rostoucí společnost je kontaktní centrum klíčovým komunikačním i obchodním kanálem. Vzhledem k zájmu o zachování vysoké kvality poskytovaných služeb, vstřícného proklientského chování a požadavku na rozšíření o podporu prodeje vybraných produktů pojišťovny rozhodlo vedení UNIQA o jeho dalším rozvoji. Při výběru vhodného externího partnera požadovalo studii optimální varianty rozsahu podpory klientům i poradcům pojišťovny a specifikaci tomu odpovídající technologie a finančních zdrojů.
Vzhledem k předchozí spolupráci a pozitivním zkušenostem byl pro spolupráci na vytvoření strategie rozvoje kontaktního centra UNIQA vybrán konzultační tým společnosti OpenOne.
Management UNIQA pojišťovny získal na výstupu projektu konkrétní návrhy a doporučení na využití kontaktního centra k podpoře business procesů pojišťovny, konkrétní kapacitní model lidských zdrojů, specifikaci potřebných doplnění technologických celků a stanovení předpokládaných nákladů i konkrétní vyčíslení očekávaných obchodních přínosů.
„Zadání bylo jasné: v požadovaném čase zpracovat a vyhodnotit všechny potřebné informace nutné k vytvoření strategie rozvoje našeho kontaktního centra a dát je do souvislostí tak, aby na výstupu byl koncepční návrh pokrývajících problematiku jeho rozvoje a řízení,“ říká Ing. Zbyněk Veselý, místopředseda představenstva UNIQA pojišťovny a dodává: „Vsadili jsme na společnost OpenOne a naše očekávání byla splněna. Konzultační tým připravil strategii v souladu s našimi zájmy a plány. Neopominutelná je i řada informací a doporučení vyplývajících ze zkušeností expertů. Na základě dodaných podkladů jsme mohli rychle a přitom se znalostmi všech rizik a kontextů rozhodnout o optimální variantě rozvoje našeho kontaktního centra v zájmu všestranné péče o naše klienty.“