Cílem spolupráce společností T-Mobile Czech Republic, Telefónica O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic je stanovit jasná pravidla pro mobilní marketing, respektive šíření reklamy třetích stran prostřednictvím mobilního telefonu.
Před operátory nyní stojí úkol sjednotit standardy mobilní reklamy, což je nezbytná podmínka smysluplného fungování této oblasti jak pro zadavatele reklamy, tak pro její tvůrce, šiřitele i pro koncové spotřebitele.
Operátoři se budou společně věnovat zejména následujícím tématům:
- standardizace formátů pro mobilní reklamu
- standardizace reportingu sloužící zadavatelům reklamy pro vyhodnocení úspěšnosti reklamních kampaní
- společné aktivity zaměřené na propagaci mobilního marketingu či vzdělávání zúčastněných subjektů na trhu
- etické a právní aspekty mobilní reklamy
Výsledkem činnosti pracovní skupiny by mělo být jasně definované a transparentní prostředí pro existenci a úspěšné fungování mobilní reklamy, včetně nalezení konsensu, jak využívat tento marketingový nástroj v takové formě, která by byla konečným zákazníkem vnímána jako přínos.