Studie, která zjistila, že západoevropský trh s aplikacemi CRM vzrostl od roku 2005 o osm procent, posuzovala největší výrobce aplikací CRM v řadě hledisek včetně země, funkčnosti, velikosti zákaznických firem a nabízených modelů nasazení (implementace formou služby a implementace u zákazníka). Vedoucí výrobce z hlediska schopnosti dále získávat podíl na trhu vyhodnotila IDC pomocí svého systému Leadership Grid.
Bo Lykkegaard, manažer programu Evropské podnikové aplikace v agentuře IDC, řekl: „IDC očekává, že Oracle v roce 2007 zvýší své tržby z aplikací CRM především díky silné poptávce po produktech řady Siebel, zejména v sektoru finančních služeb, spotřebního zboží a veřejné správy. Do budoucna také Oracle plánuje zvyšovat prodej aplikací Siebel CRM On Demand v Evropě pomocí telemarketingu, předprodejních specialistů a místních specializovaných obchodních zástupců.“
Podle zprávy vzrostly v západní Evropě v roce 2006 tržby související s marketingovými CRM aplikacemi obecně o 14 %, zatímco tržby z aplikací na podporu prodeje vzrostly o 10 % a tržby z aplikací pro služby zákazníkům a kontaktní centra o 4 %. Z hlediska vertikálního generování tržeb zvýšil Oracle své tržby z oborově specifických aplikacích CRM nejvíce ve výrobním průmyslu, v sektoru finančních služeb a v odvětví služeb zákazníkům.
Tržby společnosti Oracle související s aplikacemi CRM byly v roce 2006 napříč celou západní Evropou relativně vyvážené, avšak nejrychleji se tyto aplikace prosazovaly v Belgii, Francii, Norsku, Irsku a Švédsku.
Aplikace CRM společnosti Oracle umožňují nově používat podniková data na podporu ziskové interakce se zákazníky. CRM produkty Oracle pokrývají celý rozsah funkčnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky, od prodeje, marketingu a e-komerce přes služby zákazníkům a vícekanálové interakce až po analýzu. Řešení CRM společnosti Oracle jako Siebel CRM, Siebel On Demand, JD Edwards EnterpriseOne, PeopleSoft Enterprise CRM, Contact Center Anywhere a Oracle E-Business Suite používá více než 4,6 miliónu uživatelů.