Hlavní navigace

Oracle představuje Oracle Sales Prospector

[Tisková zpráva] Oracle uvedl na trh Oracle Sales Prospector, novou Social CRM aplikaci navrženou pro zkvalitnění správy vztahů se zákazníky a zvýšení produktivity pracovníků prodeje.

Sdílet

Praha – 18. června 2008 – Oracle Sales Prospector je prvním představitelem nové třídy aplikací Oracle Social CRM, které využívají kolektivní znalosti a poskytují pracovníkům prodeje rychlejší přístup ke smysluplným tipům na obchodní příležitosti. V intuitivním prostředí ve stylu webu 2.0 identifikuje Oracle Sales Prospector vhodné nabídky pro potenciální zákazníky na základě nákupních vzorců. Aby se profesionální prodejci mohli soustředit na produktivnější zpracování obchodních příležitostí, Oracle Sales Prospector doluje a analyzuje informace napříč interními systémy a veřejnými zdroji informací a doporučuje nejslibnější potenciální zákazníky, identifikuje potenciální reference a analyzuje pravděpodobnost nákupu.

Na základě analytických informací systém vyhodnocuje společnosti s podobnými profily a shromažďuje obchodní informace z podnikových systémů i veřejné domény. Oracle Sales Prospector analyzuje nakoupené produkty a nákupní historii organizací a na základě zjištěných trendů doporučuje vhodné příležitosti, na které se mají obchodní zástupci zaměřit, odhaduje tržby, pravděpodobnost uzavření obchodu a čas potřebný k jeho uzavření. Na základě tohoto pohledu potom může obchodník posoudit ty nejlepší příležitosti, na které se v dané situaci zaměřit.

Centralizace obchodních informací do kolektivního úložiště umožňuje obchodníkům využívat reference a data, která pomohla jejich kolegům uzavřít obchod s podobným nebo podobně uvažujícím zákazníkem. Tento síťový efekt sleduje všechny objednávky od všech zákazníků. S tím, jak se v síti shromáždí více dat, se bude kvalita doporučení postupem času zlepšovat. V důsledku tak platí, že čím víc dat je v systému, tím lepší jsou výsledky, což pochopitelně všem zúčastněným dává motiv síť využívat a plnit vlastními daty.

Uživatelé aplikace Oracle Sales Prospector mohou flexibilně identifikovat nejslibnější tipy pomocí vyhledávacích a filtrovacích funkcí, jejichž výsledky se zobrazují ve vysoce intuitivním, grafickém uživatelském rozhraní.

Aplikace Oracle Sales Prospector je postavena na otevřené, standardizované technologii včetně Oracle Fusion Middleware. Tato aplikace nové generace na podporu produktivity prodeje využívá základnu podnikových společenských sítí a je poskytována jako softwarová služba provozovaná v síti Oracle Grid Computing. Protože aplikaci Oracle Sales Prospector vyvinula a podporuje společnost Oracle, ocení organizace její úzkou integraci s ostatními produkty Oracle, podporu otevřených standardů, technologické vedení Oracle a podporu na světové úrovni. Aplikaci Oracle Sales Prospector mohou zákazníci používat samostatně nebo jako doplnění či rozšíření CRM systémů první generace, které byly vyvinuty pro reportování a prognózování. Dá se používat v podstatě s jakýmkoli CRM systémem, například: Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite a SAP.

„Aplikace Oracle Sales Prospector poskytuje obchodní doporučení na základě nákupních vzorců zákazníků s podobnými atributy. Toto využití kolektivních znalostí v kombinaci s vysokým uživatelským komfortem poskytuje obchodním profesionálům výkonné prostředky, jak se inteligentně zaměřit na nové obchodní příležitosti a rychleji generovat tržby,“ řekl viceprezident společnosti Oracle pro řešení CRM Mark Woollen.

„Každý obchodník chce vědět, s čím u zákazníků uspěje, ale nechce se obtěžovat s těžkopádnými analýzami, které vyžadují úzkou spolupráci s oddělením IT,“ řekla Sheryl Kingstone, ředitelka výzkumu podnikových aplikací v agentuře Yankee Group. Účelem aplikace Oracle Sales Prospector je prezentovat tyto údaje ve stravitelné podobě, jež nevyžaduje zadávání dat a skutečně urychluje generování obchodních vodítek prostřednictvím metafory, kterou obchodní profesionálové snadno uchopí. Oracle Sales Prospector je dalším krokem vpřed v trendu ‚konzumerizace‘ podniku.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).