Oracle uvedl Oracle Partner Managment pro správu vztahů s partnery
Redwood Shores (Kalifornie, USA), 24. června 2004 — Společnost Oracle Corp. oznámila dostupnost nové verze aplikace Oracle Partner Management, která společnostem pomůže lépe využívat nezávislé distribuční kanály. Pozornost při vývoji byla věnována především rozšíření marketingových, prodejních a servisních procesů. Smyslem aplikace Oracle Partner Management je pomoci firmám dosáhnout užšího propojení s partnery, získat lepší informace o obchodním kanálu a zvýšit jeho efektivitu.
Pro obchodní strategii řady společností je rozhodující prohlubování vztahů s obchodními partnery a urychlování růstu prodeje. Aplikace Oracle Partner Management nabízí jednoduchý způsob, jak efektivně pracovat s distribučním kanálem a podporovat jej, a umožní dělat strategická, informovaná rozhodnutí na základě komplexního přehledu o partnerech.
Bylo prokázáno, že online obchodní kanál představuje efektivní způsob, jak snížit náklady na prodej. Aplikace Oracle Partner Management v kombinaci s funkcemi aplikace Oracle iStore pro elektronické obchodování poskytuje komplexní řešení správy vztahů s partnery na straně prodeje, které pomáhá společnostem realizovat více prodeje elektronickým kanálem a tedy snižovat provozní náklady.
Lepší informace o obchodním kanálu
Díky nástroji Channel Manager Dashboard je možné získat úplné, personalizované zobrazení údajů, jako například celkový prodej od začátku roku, míru realizace příležitostí, dostupné a vyčleněné fondy, otevřené reklamace, hodnocení výkonnosti partnerů, přidělování příležitostí nebo určování kvalifikace pro partnerský program. Veškeré tyto informace pomáhají společnostem optimalizovat jejich obchodní kanál.
Připojení partnerů k virtuálnímu podniku
Partnerské vztahy jsou čím dál tím složitější a protože společnosti usilují o dosažení ziskového růstu, nepřímé kanály jsou důležitější než kdy v minulosti. Oracle nyní prohloubil integraci aplikace Oracle Partner Management s ostatními aplikacemi sady Oracle E-Business Suite včetně Oracle Financials, Oracle Marketing, Oracle Order Management a Oracle Sales. Integrace pomáhá firmám zajistit bezpečné, konzervativní účtování, dodržování zákonů a přesnou kompenzaci obchodních toků partnerů, například zvláštní ceny, správu partnerských fondů a správu zprostředkování obchodních kontaktů.
Oracle Partner Management také nyní podporuje vícevrstvé distribuční sítě.
Partneři mají možnost pozvat své vlastní partnery a distributory, aby se připojili k partnerským programům. Společnosti tak získávají lepší přehled o svých širších partnerských komunitách.
Funkce Partner Dashboard
Nová funkce Partner Dashboard poskytuje partnerům konfigurovatelný portál se samoobslužným přístupem ke všem partnerským výhodám a službám. Oracle Partner Management nyní poskytuje partnerům snadný způsob, jak se připojit k několika programům najednou, případně obnovit členství.
Užší integrace s back-office aplikacemi také umožňuje společnostem, které používají aplikaci Oracle Partner Management, dosahovat vyšší efektivity práce optimalizací partnerských aktivit, například:
zprostředkováním obchodních kontaktů pro posílení dosahu na trhu,
registrací obchodních dohod, aby nedocházelo ke konfliktům v obchodním kanálu a aby společnost měla přehled o nepřímém kanálu,
správou partnerských fondů, která pomůže synchronizovat marketingové výdaje se strategickými podnikatelskými cíli, a
zvláštními cenami na podporu prodeje.
O společnosti Oracle
Oracle je největší světový dodavatel podnikového software. Další informace o společnosti Oracle najdete na http://www.oracle.com.
Kontakty:
Marta Kašpárková-Lipovská / Michal Srba
Oracle Czech, s.r.o. / Virklis – PR Agency
+420 221 438 133 / +420 241 742 675
marta.kasparkova@oracle.com / michal.srba@virklis.cz