Hlavní navigace

OŠKLIVKA KATKA ÚSPĚŠNĚ VSTOUPILA NA OBRAZOVKY V PRVNÍCH DVOU TÝDNECH LEADEREM NA TRHU

[Tisková zpráva] S velkým zájmem diváků se setkaly první premiérové díly nového seriálu Ošklivka Katka, který TV Prima uvádí od pondělí 3. března. Počet diváků v cílové skupině starších patnácti let se stabilně pohybuje na hranici 900 tisíc, což představuje více než 23 % diváků, kteří v době vysílání sledují televizi.

Sdílet

„Seriál jsme cílili na ženskou a mladší část publika, což se nám beze zbytku podařilo naplnit. V cílové skupině 15–24 jsme jednoznačně leadery na trhu,“ uvedl dnes šéfredaktor vlastní tvorby Rostislav Uher. Celkově v této skupině diváků dává přednost Ošklivce Katce v době jeho vysílání 40,96 % z nich, u žen si romanticko-komediální seriál vybralo bezmála 46 %.

O úspěchu seriálu hovoří i webové stránky a fancluby, které založili fanoušci tohoto seriálu např. www.osklivkakat­ka.cz, www.osklivkakat­ka.wbs.cz, aj. „Velmi nás tato iniciativa fanoušků těší a děkujeme za ni,“ dodal Rostislav Uher.

Příběh ošklivky Katky můžete sledovat každé pondělí a středu od 20.00 hodin na Primě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).