Kvalitní cílová skupina pro velké i malé hráče
Spojení se serverem Turistika.cz následuje krátce po vstupu dalšího turistického portálu Treking.cz a po podzimním připojení titulů HoryInfo.cz a OutdoorForum.cz. „Systematicky konsolidujeme tituly v našem oboru a snažíme se inzerentům zajistit co největší zásah čtenářů a jednoduché plánování a správu reklamních kampaní,“ uvedl obchodní ředitel sítě Outdoornet Ondřej Turek. „Jsme nyní lídrem trhu a díky tomu můžeme poskytovat řešení i pro velké reklamní hráče. Specializovaným středním a drobným inzerentům zase vycházíme vstříc oborovými balíčky jako jsou cyklistický Bike, turistický Trek, vodácký Boat a horolezecký Climb.“
Dvanáct titulů sítě Outdoornet
Internetová síť Outdoornet působí na trhu již čtvrtým rokem a jejími členy se postupně stalo dvanáct internetových titulů: Horydoly.cz, HoryInfo.cz, Lezec.cz, Lyzuj.cz, Mountainbike.cz, MTBS.cz, OutdoorForum.cz, Raft.cz, Reky.cz, Tatry.cz, Treking.cz a Turistika.cz. Obchodní zastoupení, které zastupuje i časopisy Horydoly a Treking, poskytuje služby jak mediálním agenturám, tak přímým klientům.
Wohnout od T-Music jede právě teď
Mezi nejvýznamnější inzerenty v roce 2008 patřily sportovní značky Nike ACG, Gore-Tex, Leki, Schöffel, Asolo, Ferrino, automobilky Volkswagen, Peugeot a KIA, obchody Bartsport a Cykloexpert ze skupiny Internet Mall a turistické centrály Rakouska a Francie. Letošní reklamní sezónu začala posílená síť Outdoornet kampaněmi Pojišťovny ČSOB na cestovní pojištění do hor, automobilky BMW na vozy s pohonem xDrive a portálu T-Music na nové album skupiny Wohnout.