Hlavní navigace

OVB předalo správu e-mailové komunikace společnosti IceWarp Czech Republic

[Tisková zpráva] Praha 8.3.2007 - Společnost IceWarp Czech Republic implementovala své e-mailové řešení určené pro velké firmy ve společnosti OVB, která se zabývá majetkovým a finančním poradenstvím. Společnost IceWarp Czech Republic v OVB zavedla svůj vlajkový produkt – Merak Mail Server, který se stará nejen o bezproblémovou e-mailovou interní i externí komunikaci, ale také o maximální zabezpečení informací s použitím antispamu a antiviru.

Sdílet

Kromě zajištění komunikace OVB outsourcovalo společnosti IceWarp Czech Republic technickou podporu celého řešení i podnikové sítě včetně zálohování. „Vždy jsme byli zastáncem inovací a moderních technologií,“ říká Ing. Gardavský, člen představenstva OVB, když zdůvodňuje rozhodnutí o outsourcingu systému a dodává: „Významnou roli při rozhodování, jak tuto komunikaci zajistit, sehrávala také nezbytnost její bezpečnosti.“

Funkce e-mailového řešení
Pro OVB bylo důležité, aby umožnila všem svým téměř 5 000 spolupracovníkům komunikaci pomoci interního freemailového řešení. Její spolupracovníci bez nejaktuálnějších informací nemohli vykonávat plnohodnotní práci. Navíc pracují s citlivými zákaznickými informacemi, a proto je nutné aktuálnosti informací zajistit také jejich bezpečnost.

„Jednou z výhod pro nás byla také uživatelská přívětivost softwaru Merak mail server, který kromě jiného umožňuje synchronizaci s programem MS Outlook, což znamená, že každý z našich spolupracovníků může mít synchronizované kontakty jak ve vlastním počítači, tak uložené na serveru,“ pokračuje Ing. Gardavský. „K samotným zprávám se dostane buď pomocí poštovního klienta anebo přes webmail,“ upřesňuje. Software má navíc ještě jednu velkou výhodu: kromě řešení komunikace mezi spolupracovníky OVB a jejich klienty účinně zabraňuje doručování spamu a virů do jejich poštovních schránek.

Implementace a správa a finanční přínosy
Dodávku kompletního řešení provázel další komplikovaný úkol – provést náročnou implementaci tak, aby se tato zcela nová aplikace zařadila do stávajícího IT řešení OVB a nenarušila fungování jiných firemních aplikací. „Ale neomezili jsme se pouze na tuto dodávku. Společnosti OVB poskytujeme také komplexní služby spojené s provozem a zálohováním systému a outsourcujeme i celkovou technickou podporu pro všechny spolupracovníky OVB,“ doplňuje Adam Paclt, výkonný ředitel české pobočky IceWarp Czech Republic.

Za zmínku stojí také finanční přínosy řešení. „Zaznamenali jsme rapidní snížení nákladů, protože celé e-mailové řešení je poskytováno formou jednotné služby. Máme taky spočteno, že díky outsourcingu technické podpory zaměstnanců dojde v konečném důsledku k úspoře nákladů za vlastní pracovní sílu, IT administrátory,“ říká Ing. Gardavský.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).