Prvních 100 milionů vyrobených televizorů slavila společnost v roce 1985, a hned poté v roce 1988 začala používat značku Panasonic pro všechny své televizory prodávané na japonském trhu. Hranici 200 milionů televizorů překročila firma v roce 1998.
Významného počtu 300 milionu vyrobených televizorů dosáhl Panasonic v roce 2008, který je pro firmu zároveň historickým milníkem. 1. října 2008 změnila společnost svůj název na Panasonic Corporation a všechny dosavadní značky používané na světě byly sjednoceny pod jedinou značku Panasonic.
Cesta k milníku 300 milionů
Společnost Panasonic začala vyrábět černobílé televizory v listopadu 1952, tedy rok předtím, než bylo v Japonsku spuštěno celoplošné televizní vysílání. V roce 1960 se Panasonic stal prvním japonským výrobcem barevných televizorů.
Od té doby uvedla společnost na trh řadu velice populárních televizorů, například řadu černobílých modelů Saga (1965), které vycházely z konceptu „televizoru jako nábytku“. Následovaly barevné televizory Quintrix (1974), které si získaly obrovskou popularitu díky vysoké kvalitě. Byly vybaveny úsporným obvodem a výrazně napomohly rozšíření barevných televizorů do domácností.
V roce 1985 Panasonic představil řadu „α2000X“, jež byla vybavena nejmodernějšími tehdy dostupnými technologiemi a uvedena na trh na oslavu 100 milionů vyrobených televizorů. Obrovský úspěch měla modelová řada GAOO z roku 1990, které se prodaly plné 4 miliony kusů. V roce 1998 pak Panasonic uvedl model T (tau), jenž byl vůbec prvním digitálním televizorem s plochou obrazovkou.
V roce 2003 spatřil světlo světa první model plochého plazmového televizoru VIERA, který se na trhu objevil současně se zavedením celoplošného pozemního digitálního vysílání a znamenal nástup zcela nové éry televizorů. Od tohoto roku je řada VIERA hlavní modelovou řadou a její prodejnost stoupá s rozšiřováním digitálního vysílání po celém světě. Dne 7. října 2008 byl slavnostně uveden nejnovější model TH-50PZR900 s možností připojení na internet a přímým přístupem na Youtube (na japonském trhu se prodává od 10. října), který zároveň oslavuje dosažení milníku 300 milionů vyrobených televizorů.
Na cestě k číslu 400 milionů
Televize bývala hlavním zdrojem zábavy pro celou rodinu. Aby mohla i nadále fungovat jako „digitální krb“, u něhož se sejde celá rodina i s přáteli, je zapotřebí neustálých inovací a zdokonalování stávajících technologií. Právě to dělá společnost Panasonic, která své modely vybavuje stále většími, modernějšími, jasnějšími a tenčími panely s extrémně rychlou odezvou.
Panasonic rovněž pracuje na zdokonalování bezdrátových technologií a dalším zvyšování uživatelského komfortu. Společnost usiluje o vyvinutí vysoce efektivních technologií, které se budou vyznačovat nejen špičkovým výkonem, ale budou šetrné i k životnímu prostředí.
Dalším cílem v rozvoji výroby je dosažení milníku 400 milionů vyrobených televizorů při souběžném rozvoji televizní kultury po celém světě tak, aby z ní mohli profitovat všichni.