Tím ale změny na Fajn Radiu Life nekončí. V další fázi obohatí program Fajn Radia Life nové pořady a posluchači se mohou těšit i na nové moderátory, nové webové stránky, nové soutěže a hlavně na spoustu té nejnovější fajn muziky. Chceme oslovit mladé posluchače ve východních Čechách a nabídnout jim tu nejlepší hudbu, kterou jim budou prezentovat ti nejlepší DJs. Naším cílem je soustředit se na východočeský region a prezentovat našim posluchačům ty nejzásadnější akce, které se zde konají a konat budou,
říká David Kantor, ředitel Fajn Radia Life.
Fajn Radio Life se zaměřuje na mladé posluchače ve věku 15 – 35 let. Základem jeho vysílání je tzv. CHR formát (Contemporary Hit Radio). To je formát, který klade důraz především na aktuální hudební hity a životní styl mladých lidí. Kromě hudby jsou důležitými prvky ve vysílání zpravodajství a informace ze života a o životě v pardubickém regionu.
Pardubické Fajn Radio Life je součástí rodiny Fajn Radií ze skupiny Stamford Managing. Vidíme ve Fajn Radiu Life velký růstový potenciál a v lidech, kteří jej vytvářejí, velkou chuť učit se a zlepšovat se. Byť nás všechny čeká ve Fajn Radiu Life ještě hodně práce, odhodlání a profesionalita našich spolupracovníků nás naplňuje přesvědčením, že z něj dokážeme udělat kvalitní rozhlasovou stanici, která osloví velké množství posluchačů,
uvádí Václav Ježek, předseda představenstva Stamford Managing.
Nyní již v České republice vysílá pět Fajn Radií – vedle pražského Fajn Radia, to jsou Fajn Radio Agara, Fajn Radio Hity, Fajn Noth Music a nyní i Fajn Radio Life. Tyto rozhlasové stanice sdílejí vrámci rodiny Fajn Radií některé společné vnější znaky a prvky – jejich hudební dramaturgie vychází ze stejných principů, používají příslušný společný přívlastek v názvu stanice (Fajn Radio Agara, Fajn North Music, …), společný zvukový obal, společný marketing a promotion a společnou programovou strukturu a strategii. Prakticky však stále jde o samostatné rozhlasové stanice, které mají vlastní management, vlastní program a vlastní moderátory. Moderátoři mluví k posluchačům příslušným lokálním dialektem a přinášejí ve vysílání aktuální informace o dění v regionu. Tato blízkost regionálních rozhlasových stanic je klíčovou komparativní výhodou proti celoplošným stanicím. Toto propojení s regionem budou ve svém vysílání dále prohlubovat.
Stamford Managing a.s. (STM) patří k největším podnikatelským uskupením na českém mediálním trhu. Jeho součástí je 13 rozhlasových stanic, ve kterých drží STM obchodní podíly, a 14 stanic, ve kterých mají podíly přímo akcionáři STM. Do skupiny STM patří rovněž společnost Media Marketing Services s.r.o. (MMS). MMS je nejsilnějším českým rozhlasovým mediazastupitelstvím, které 56 regionálním a lokálním rozhlasovým stanicím zajišťuje příjmy z národního reklamního trhu. Stamford Managing je v majetku českých vlastníků a svůj rozvoj financuje výhradně z vlastních zdrojů.