Hlavní navigace

Největší internetová parfumerie parfemy.cz skupuje konkurenci

[Tisková zpráva] Největší internetová parfumerie na českém trhu Parfemy.cz, provozovaná společností VIVANTIS a.s., pokračuje ve strategii začleňování menších konkurenčních e-shopů do svého portfolia. Zatím poslední a nejvýznamnější akvizicí je převzetí Parfum.cz, jedné z nejstarších internetových parfumerií působící na českém trhu od roku 2001.

Sdílet

Trh v oblasti internetového prodeje parfémů je v České republice přesycen – existuje několik stovek internetových obchodů a stále vznikají další a další. „Tato situace společně s tvrdou cenovou válkou vede k nízkým maržím a je pro mnoho prodejců neudržitelná. My se snažíme nacházet odumírající e-shopy nebo jsme jimi přímo oslovováni. Cena akvizice se pak odvíjí od realizovaného obratu, případně od návštěvnosti daného internetového obchodu,“ vysvětluje situaci na trhu předseda představenstva VIVANTIS a.s. Martin Rozhoň. „S původním majitelem Parfum.cz jsme se dohodli, že nebudeme přesnou cenu akvizice zveřejňovat. Mohu ale říci, že se jednalo řádově o miliony Kč.“

Internetový trh s parfémy ovládá v České republice ze 70 % pět největších firem, zbytek je rozdroben mezi stovky malých prodejců. Parfemy.cz si v pozici lídra trhu drží cca třicetiprocentní podíl. Obrat e-shopu vloni přesáhl 100 milionů korun a má silnou dynamiku růstu v řádu desítek procent meziročního nárůstu.

„Oproti konkurenci máme několik výhod,“ komentuje přednosti internetového obchodu Parfemy.cz obchodní ředitel Ing. Daniel Kopecký. „Nabízíme přes 4 000 parfémů, dárkových sad, testerů a doplňkového sortimentu a jako jediní prodáváme vzorky parfémů.“ Drtivou většinu zboží má e-shop skladem a je schopen je doručit do druhého pracovního dne. Parfemy.cz rovněž garantují nejnižší ceny parfémů v České republice, které jsou řádově o 10 až 60 % nižší než v kamenných parfumeriích. Ke každé objednávce navíc zákazníci dostanou dárek, vzorek parfému a slevu na další nákup. „Samozřejmostí je výměna parfému v případě, že zákazníkovi nevoní,“ dodává Ing. Kopecký.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).