Hlavní navigace

Partnerský program Českádomácnost.cz – cesta k vyšší návštěvnosti

[Tisková zpráva]

Sdílet

Partnerský program Českádomácnost.cz – cesta k vyšší návštěvnosti

Společnost EMOS trading a.s., provozovatel internetové prodejny Českádomácnost.cz (www.ceskadomac­nost.cz) a sítě kamenných elektro prodejen, zahájila provoz Partnerského programu Českádomácnost.
Cílem partnerského programu je úzká spolupráce internetových obchodů a dalších komerčních serverů a vzájemná podpora při zvyšování návštěvnosti.
Hlavním nástrojem partnerského programu je partnerská lišta umístěná na všech serverech. Lišta umožňuje přímý proklik na další partnerské servery.
Partnerské servery mají možnost využívat také službu Tiptydne.cz (www.tiptydne­.cz), která je internetovou obdobou akčního letáku.
Partnerský program Českádomácnost je otevřen zavedeným internetovým obchodům i začínajícím perspektivním projektům. Nabídka serverů je orientovaná na vybavení domácností a využití volného času. Zapojení do projektu je bezplatné. Veškeré náklady na vývoj, realizaci a administraci systému jdou na vrub provozovatele, společnosti EMOS trading a.s.

„První týdny provozu ukazují, že toto vzájemné sdílení návštěv je jednoduchý, ale současně velmi účinný způsob, jak zvyšovat návštěvnost při zachování příznivého konverzního poměru. Partnerský program má však velký přínos i ve vzájemných konzultacích a výměně zkušeností mezi jednotlivými partnery“ uvedl Petr Novák, vedoucí projektu Českádomácnost.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).