Praha, 7. února 2008 – na pozici HR&Administration Manager společnosti Xerox Česká republika nastoupila v lednu Magdaléna Válková. Do pražské pobočky přichází ze společnosti Sitronics TS, a.s., kde působila jako HR Director.
„V Xeroxu budu zodpovídat za řízení a rozvoj lidských zdrojů, včetně administrativního zázemí organizace. Těší mě, že mohu své předchozí zkušenosti z personalistiky v mezinárodní společnosti uplatnit v tak dynamické firmě, jakou je Xerox,“ říká Magdaléna Válková, nová HR&Administration manažerka Xerox ČR.
Magdaléna Válková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase se věnuje flamencu, taichi a cestování. Ředitelem divize Xerox Global Services (XGS) pro Českou republiku a Slovensko byl jmenován Viktor Bartušek. Ve společnosti dříve působil na pozici XGS Sales Manager a byl zodpovědný za vedení týmu obchodníků a konzultantů, kteří získávali nové zákazníky.
„Divize XGS, kterou budu mít na starosti, se specializuje na outsourcing tvorby, zpracování a řízení toku dokumentů ve firmách, včetně komplexní správy tiskového prostředí. Již dnes jsou mezi našimi klienty společnosti jako Citibank, T-Mobile nebo Vodafone,“ říká Viktor Bartušek, nový ředitel divize XGS pro ČR a SR. „Na své pozici budu zodpovědný za řízení divize, přípravu strategie a její realizaci. Mým cílem je zvýšení tržního podílu Xeroxu v tomto perspektivním segmentu,“ dodává.
Viktor Bartušek získal titul MBA na US Business School a jeho největším koníčkem je windsurfing.
XEROX CZECH REPUBLIC prodává na našem trhu publikační tiskové systémy, černobílé a plnobarevné multifunkční kopírovací stroje s faxy a tiskárnami, velkoformátové stroje a tiskárny, stejně jako software pro document management. Ke všem strojům dodává Xerox i spotřební materiál a poskytuje kompletní servis a údržbu. Do nabídky firmy rovněž patří celá škála služeb od pronájmu strojů až po outsourcing, kterému se věnuje samostatná divize XGS (Xerox Global Services).