Zdeněk Kůs se stal obchodním ředitelem pro národní prodej společnosti MMS, největšího rozhlasového mediazastupitelství na českém trhu. Jeho úkolem bude koordinovat komunikaci s mediabuyery, reklamními agenturami a národními klienty MMS. Zdeněk Kůs působil v týmu MMS několik let jako mediální konzultant. Tento krok navazuje na předchozí personální změny ve struktuře společnosti a celé skupiny Media Bohemia. V rámci nich byl do nově zřízené pozice obchodního ředitele MMS, odpovědného za celkové řízení rozhlasových prodejů, jmenován Petr Lágner, který dosud vedl lokální obchod. Společnost si od tohoto kroku slibuje další zefektivnění všech obchodních procesů, optimalizaci servisu a komunikace s klienty na národní i lokální úrovni.
Pavel Lupjan, který dříve řídil národní obchod MMS, převzal vedení mediazastupitelství ImpressionMedia a měl by své zkušenosti uplatnit v rozvoji obchodních aktivit skupiny Media Bohemia na internetu. I nadále však zůstává členem představenstva MMS a mezi jeho významné kompetence bude patřit například komunikace se zastupovanými rozhlasovými stanicemi.
Internetové zastupitelství Impression Media (IM), sesterská společnosti MMS, patří mezi pět největších obchodníků s reklamou na internetu. Pro skupinu Media Bohemia je internet jednou z priorit a chce své postavení v oblasti prodeje reklamního prostoru na internetu dále posilovat. Skupina proto plánuje i další rozšiřování týmu IM – přestupuje do něj například Adam Křikava (dříve Limemedia), zakladatel projektu ABradio. Ten bude zodpovědný za vztahy se zastupovanými servery a za rozvoj portfolia IM.