Petr Lágner pracuje v mediální branži již více než deset let a má zkušenosti s prodejem rozhlasové reklamy jak na národním tak na lokálním trhu. Dříve působil jako Managing Director v TNS A-Connect s.r.o., předtím pracoval mimo jiné jako Buying Director v mediální agentuře Starcom MediaVest Group, obchodní ředitel v Rádiu Euro K či jako obchodní poradce ve společnosti Media Marketing Services (MMS).
Mým hlavním cílem je přenést na lokální trh standardy kvality MMS, na které jsou již dnes zvyklí klienti z národního trhu. Nechceme ‚prodávat reklamu v rádiu‘, ale nabízet lokálním klientům komplexní řešení komunikace jejích produktů a služeb – od analýzy jejich komunikační
, říká k úkolům ve svém novém působišti Petr Lágner.
Proradio a.s. je rozhlasové mediazastupitelství, které na trhu lokálních klientů zastupuje rozhlasové stanice ze skupiny Stamford Managing. V současné době působí v severních a východních Čechách, ale v souvislosti s plánovanou expanzí skupiny Stamford Managing se předpokládá rozšíření činnosti i do ostatních krajů. Proradio a.s. je součástí organizační struktury mediální skupiny Stamford Managing.
Stamford Managing a.s. je českou skupinou, jež má dlouholeté zkušenosti s budováním a provozováním regionálních a lokálních rozhlasových stanic v České republice. Dlouhodobým cílem skupiny Stamford Managing je zvyšování kvality programu vlastněných rozhlasových stanic, zvyšování jejich poslechovosti a zvyšování podílu rádií v reklamním mediamixu. Majetkovou účastí v licencovaných společnostech se Stamford Managing podílí na vysílání 11 rozhlasových stanic – Rádio Agara, Rádio Blaník Jižní Morava, Radio Crystal, Rádio Děčín, Fajn Rádio, Radio Labe, Rádio Most, Radio North Music, Rádio OK, Rádio Olympic a Rádio Vysočina.