Petr Novák k tomu dodává: „Aktivity společnosti Neternity Group jsem sledoval již nějaký čas a když se naskytla příležitost v podobě pozice marketing & business managera, neváhal jsem. Kromě nabídky zajímavé práce mě zaujaly široké možnosti a filosofie publikačního systému Atrium vč. verze pro eShopy. Je zajímavé, co do této chvíle s tímto systémem v Neternity dokázali zrealizovat. Věřím, že se nám (nyní již společně) podaří posunout možnosti tohoto systému ještě dále.“
Petr Novák (nar. 6. 8. 1983 v Kutné Hoře) přichází do Neternity ze společnosti Ogilvy One a.s., kde působil na pozici account manažera. Zde se podílel na rozvoji a péči svěřených klientů.
V letech 2005 až 2008 působil Petr Novák postupně na pozicích account managera, vedoucího account týmu a vedoucího oddělení internetového marketingu ve společnosti Acomware s.r.o. Pro klienty, převážně provozovatele internetových obchodů, zajišťoval komplexní servis internetového marketingu s velkým důrazem na efektivitu. V pozici vedoucího oddělení internetového marketingu také koordinoval projektové, accountské oddělení a dále se staral o svěřené klienty. Podílel se i na plánování strategických cílů či se staral o nastavování a optimalizaci firemních procesů a systémů.
Společnost Neternity Group se kromě vývoje univerzálního publikačního systému věnuje převážně vývoji klientských webových aplikací, internetovému marketingu a správě serverů.