Hlavní navigace

Petra Pácl novou obchodní ředitelkou Fashion TV

[Tisková zpráva] Praha – Na doposud neobsazenou pozici obchodní ředitelky připravované kabelové televize Fashion TV nastoupí od ledna Petra Pácl, která od poloviny roku 2007 pracovala v největším tuzemském časopiseckém mediálním zastupitelství Lagardère Advertising. Před příchodem do Lagardère Advertising se Petra Pácl podílela z pozice obchodní ředitelky na restrukturalizaci společnosti Astrosat, která v té době nově vstupovala do segmentu dámských časopisů s titulem Glanc.

Doba čtení: 1 minuta

„Vybudovat na českém a slovenském trhu novou specializovanou televizi považuji za úžasnou výzvu. Vstupujeme na doposud neobsazený trh a chceme nastavit nové standardy informací o módě a životním stylu,“ řekla ke svému jmenování Pácl. „Petra je pro náš projekt synonymem spojení nových možností a profesionálního přístupu ke klientům. Jsem ráda, že se stane součástí našeho týmu,“ přivítala příchod Pácl výkonná ředitelka Fashion TV Zuzana Poláčková.

Od příštího roku zahájí vysílání v kabelové síti Fashion TV (FTV). FTV divákům nabídne programy z oblasti módy a životního stylu. Licenci na FTV pro Česko a Slovensko získala společnost Carolinas Corporation. Fashion TV byla založena v roce 1997 podnikatelem Michelem Adamem a stala se v oblasti módy a životního stylu největším televizním kanálem, který vysílá celý týden 24 hodin denně. Má zastoupení ve více než 200 zemích a pokrývá přes 340 milionů domácností. Licenci na provozování Fashion TV v ČR a na Slovensku získala na konci letošního léta společnost Carolinas Corporation. Vysílat by nová stanice měla začít počátkem roku 2009, přibližně dvě třetiny vysílání budou tvořit převzaté mezinárodní pořady.