Praha, 26. března 2007 – Společnost LLP Prague, poskytovatel komplexních IT řešení a služeb, uvádí na český trh aplikaci LinkPoint, která integruje řešení Pivotal CRM s IBM Lotus Notes. LinkPoint propojuje obě řešení a umožňuje synchronizovat a vzájemně sdílet kontakty a e-maily. LLP Prague je výhradním distributorem řešení Pivotal CRM v České republice.
„Propojení řešení Pivotal CRM s IBM Lotus Notes zjednoduší a zrychlí jeho používání pro uživatele. Jedním klikem je nyní možné přiřadit e-mail z Lotus Notes příslušné osobě v Pivotal CRM nebo např. sledovat komunikační historii,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague. „Již tak rozsáhlé analytické a reportovací schopnosti řešení Pivotal CRM budou díky integraci s Lotus Notes ještě komplexnější a uživatel tak získá naprosto kompletní pohled na vybraný obchodní případ či historii kontaktů se zákazníkem.“
Aplikace LinkPoint umožňuje zejména:
- přístup ke kontaktům bez ohledu na to, zda jsou uloženy v Lotus Notes či v Pivotal CRM, a jejich vzájemnou synchronizaci;
- přesun příchozích a odchozích e-mailů z Lotus Notes do Pivotal CRM;
- ukládání e-mailových příloh v Pivotal CRM;
- připojení e-mailů ke kontaktům, společnostem, obchodním případům, zaměstnancům, událostem a tím vytvoření přehledné a kompletní komunikační historie.
Pivotal je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management) určené pro středně velké firmy. Podporuje procesy v oblasti marketingu, obchodu a prodeje a následných služeb zákazníkům z mnoha odvětví (finance a bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví, státní správa, obchod, firmy poskytující služby, energetika, doprava, stavebnictví atd.). Jedná se o ekonomické a přitom velmi flexibilní řešení s rychlou implementací u zákazníka. V poslední verzi 5.9 obsahuje mimo jiné i aplikaci Pivotal Handheld pro přístup z mobilních zařízení BlackBerry®. Celosvětově má Pivotal přes 1800 zákazníků včetně firem jako VISA, KPMG, Sharp Electronics nebo Konica Minolta.