Při sestavování aktuálního přehledu hodnotila nezávislá analytická firma Securities Industry News and Financial Insights, dceřiná společnost IDC, dodavatele řešení a technologie styku se zákazníkem (front-office) podle počtu počítačů nebo pracovních míst, na nichž se daný systém používá, a to ve dvou funkčních oblastech – řízení investic a prodej akcií (podnikový i maloobchodní). Pět nejrychleji rostoucích společností vybrala podle celkového nárůstu instalovaných licencí (uživatelů) mezi roky 2004 a 2005. Podle výše uvedené publikace se všechna vyhodnocená řešení vyznačují škálovatelnými technologiemi, řešením s možností přizpůsobení uživatelům a kvalitní podporou služeb zákazníkům.
Pivotal CRM je ucelené vertikální řešení, které zvyšuje přehled o výkonu firmy, zjednodušuje procesy v rámci celého dodavatelsko-odběratelského řetězce a zrychluje reakci na požadavky zákazníků. Díky vertikále řešení CRM – Asset Management pro podnikovou správu aktiv, správu velkoobchodních aktiv („Mutual Funds“), kapitálové trhy, soukromé bankovnictví/správu majetku a komerční bankovnictví, vytváří Pivotal CRM ve firmách věnujících se finančním službám unikátní obchodní postupy, díky nimž se zákazník stává středem podnikových strategií.